بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک تیر و دو نشان ؛ مسی در اندیشه رسیدن به 800 گل و حذف بایرن! + عکس

جشن همزمان گل شماره 800 و صعود برای لیونل مسی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۵

لیونل مسی در مجموع 798 گل به ثمر رسانده و در بازی حساس امشب مقابل بایرن مونیخ می‌تواند ضمن کمک به تیمش برای صعود، این عدد را به 800 برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی در ادامه تاریخ‌سازی‌های خود به دنبال اضافه کردن یک شاهکار دیگر به کلکسیون افتخارات خود است. فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در مجموع 798 گل (ملی و باشگاهی) به ثمر رسانده و در بازی حساس امشب مقابل بایرن مونیخ می‌تواند ضمن کمک به تیمش برای صعود، این عدد را هم به 800 برساند.

پاری‌سن‌ژرمن امشب از ساعت 23:30 میهمان بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم در دیدار رفت با یک گل مغلوب شاگردان یولیان ناگلزمان شد و امشب در آلمان به دنبال جبران و برپایی جشن صعود است.

ستاره پاریس با زدن دو گل در این دیدار به عدد شگفت انگیز 800 گل در طول دوران حرفه‌ای خود خواهد رسید. لیونل مسی 671 گل از این تعداد را با پیراهن بارسلونا به ثمر رسانده است. او تا کنون 29 بار نیز برای پاریسی‌ها گلزنی کرده است. کاپیتان آرژانتین همچنین 98 گل ملی نیز در کارنامه دارد.

البته یک اختلاف نظر میان اهالی فوتبال در خصوص تعداد گل‌های لیونل مسی وجود دارد. عده‌ای آن را 799 می‌دانند، اما مارکا در آستانه بازی امشب اعلام کرد بر اساس داده‌هایی که ثبت کرده، تعداد 798 گل صحیح است؛ این اختلاف نظر به خاطر گلی است که لئو در سال 2012 به اتلتیکوبیلبائو زد اما طبق قوانین باید به نام آموربیتا، مدافع حریف، ثبت می‌شد.

به هر ترتیب خیلی فرق نمی‌کند و لیونل مسی چه با زدن یک گل و چه دو گل به این رکورد خواهد رسید. قطعا او خیلی دوست دارد که چنین اتفاقی را در بازی مهم امشب رقم بزند. ستاره آرژانتینی روز گذشته با ابراز امیدواری نسبت به جبران شکست بازی رفت گفته بود:

“ما به خوبی آماده این دیدار شده‌ایم و می‌توانیم شرایط را تغییر داده و بازی رفت را جبران کنیم. بازی برگشت هم مثل بازی رفت بسیار نزدیک دنبال خواهد شد و مثل آن بازی جزئیات نقش تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت. بازی در آلیانز آرنا سخت است، اما تیم ما مصمم به ادامه مسیر خود در چمپیونزلیگ است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *