بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سوءاستفاده بزرگ رئال مادرید از دیدار چلسی و دورتموند در لندن

مذاکره مدیران رئال مادرید با پدر جود بلینگام در لندن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۱
جود بلینگام

فوت‌مرکاتو ادعا کرد که شب گذشته نماینده رئال مادرید در هتلی در لندن با پدر جود بلینگام دیدار کرده است تا این بازیکن راهی برنابئو شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فوت‌مرکاتو ادعا کرد که شب گذشته نماینده رئال مادرید در هتلی در لندن با پدر جود بلینگام دیدار کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید تحت هر شرایطی جود بلینگام را برای فصل بعد می‌خواهد و قصد دارد رهبری خط میانی تیم را به این ستاره جوان انگلیسی واگذار کند. جدای از اینکه لوکا مودریچ قراردادش را تمدید کند یا تصمیم به جدایی بگیرد، رئال روی بلینگام به عنوان رهبر خط میانی خود برای یک دهه آینده حساب کرده و ستاره کروات حتی اگر ماندنی شود نیز مانع انتقال بلینگام نخواهد شد.

در حالی که چند تیم انگلیسی از جمله لیورپول سخت در تلاش برای جذب بلینگام هستند، دیشب جونی کالافات، مدیر استعدادیابی باشگاه مادریدی، در هتل چلسی هاربر لندن با مارک بلینگام، پدر بازیکن، دیدار کرد. رسانه‌های اسپانیایی از آن به عنوان یک قدم رو به جلوی دیگر رئال در راه خرید بلینگام تعبیر کرده‌اند. رئال از ماه‌ها قبل تماس‌ها با این بازیکن را شروع کرده و در باشگاه معتقدند هر کاری برای متقاعد کردن او نیاز بوده را انجام داده‌اند. حالا همه منتظر تصمیم نهایی بازیکنی هستند که همچنان تحت قرارداد با دورتموند است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *