بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ علیه منتقدان ستاره پرتغالی ؛ برونو کاپیتان می ماند

ادامه حضور برونو فرناندز به عنوان کاپیتان دوم در منچستریونایتد با وجود انتقادات

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸
برونو فرناندز

با وجود انتقادهای شدید از برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بعد از شکست تاریخی مقابل لیورپول اریک تن‌هاخ از او حمایت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود انتقادهای شدید از برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بعد از شکست تاریخی مقابل لیورپول اریک تن‌هاخ از او حمایت کرده و برونو همچنان کاپیتان دوم شیاطین سرخ خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، روز یکشنبه این هفته منچستریونایتد بدترین شکست تاریخ خود را متحمل شد و مقابل حریف سنتی‌اش لیورپول با نتیجه 7-0 تسلیم شد. با وجود انتقادهای شدید و بی‌سابقه از برونو فرناندز و عملکرد ضعیفش در آن مسابقه اما اریک تن‌هاخ از ستاره پرتغالی تیمش حمایت کرده و امتیاز کاپیتان دومی را از او نخواهد گرفت.

در حال حاضر به صورت رسمی کاپیتان اول منچستریونایتد کسی نیست جز هری مگوایر که در این فصل به ندرت برای تیمش وارد میدان شده است. با اینکه از ستاره‌هایی مثل مارکوس رشفورد و کاسمیرو هم به عنوان نامزدهای کاپیتانی یاد شده اما در این مدت برونو فرناندز کاپیتان دوم تیم بوده و در بیشتر بازی‌ها بازوبند به بازوی او بسته شده است.

تن‌هاخ بعد از موج انتقادها از برونو قبول کرد که این ستاره پرتغالی در دیدار مقابل لیورپول مرتکب اشتباهاتی شده است اما با توجه به نقش مهمی که در طول فصل برای شیاطین سرخ داشته همچنان مورد اعتماد او است و به عنوان کاپیتان دوم وظیفه‌اش را انجام خواهد داد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *