بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی آبی پوشان غرق در خوشحالی ؛ به تیم افتخار می کنم!

گراهام پاتر : به بازیکنان و هواداران چلسی افتخار می کنم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸

گراهام پاتر پس از برد شیرین مقابل دورتموند و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که از شدت خوشحالی نمی تواند حسش را بیان کند و به بازیکنان و هواداران تیم افتخار می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی با دو گل از سد دورتموند گذشت تا با کسب پیروزی 2-1 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. این بهترین اتفاق ممکن برای تیمی بود که با وجود هزینه‌های سرسام آور نتوانسته نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند. گراهام پاتر بعد از صعود شیرین تیمش به جمع هشت تیم نهایی اروپا تاکید کرد که این روند می تواند ادامه داشته باشد.

او با اشاره به حس فوق العاده خود بعد از غلبه بر دورتموند گفت:

“شب بزرگی بود و دقیقا نمی‌توانم حسی که دارم را بیان کنم. بازی در اوج فشار و حساسیت برگزار شد و بچه ها فوق العاده کار کردند. از این پیروزی بسیار خوشحالم و عملکرد شاگردانم نیز رضایت بخش بود. به بازیکنان و هوداران چلسی افتخار می کنم.”

سرمربی چلسی که امیدوار است صعود امشب روند تیمش را تغییر دهد، در ادامه صحبت های خود افزود:

“بعد از کسب برد رختکن ما جو بسیار زیبایی داشت. بعد از پشت سر گذاشتن برهه ای سخت به چنین بردی نیاز داشتیم. هدف ما صعود به مرحله یک چهارم نهایی و بهتر کردن اوضاع بود که به آن دست یافتیم. روحیه حاصل از این برد طی هفته آینده خیلی به کار ما خواهد آمد.”

پاتر با ستایش دوباره شاگردان خود تاکید کرد:

“آنها عالی بودند. دو برد و دو کلین شیت متوالی بعد از یک دوره سخت. در زندگی سختی‌هایی هست که عبور از آنها به نحوه واکنش شما بستگی دارد و بازیکنان چلسی در این زمینه فوق العاده بودند.”

چلسی نیمه اول بازی با دورتموند را با برتری 1-0 به پایان رساند و در شروع نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به گل دوم رسید. کای هاورتز در تلاش اول خود برای زدن این ضربه ناکام بود اما داور به خاطر ورود بازیکنان دورتموند به محوطه قبل از شوت این بازیکن، فرمان تکرار پنالتی را صادر کرد. پاتر که از شدت هیجان توان تماشای این لحظه را نداشت با صدای تماشاگران متوجه به ثمر رسیدن گل تیمش شد. او در مورد رفتار خود در لحظه یاد شده گفت:

“توان تماشای ضربه دوم را نداشتم. برای همین فقط نشستم و به صدای جمعیت گوش دادم. وقتی صدای شادی آنها را شنیدم فهمیدم که گل شد و خوشحال شدم.”

وی در مورد اینکه تیمش مستحق این صعود بود گفت:

“ما در بازی رفت هم به دنبال کسب برد بودیم. بازی خوبی هم انجام دادیم و موقعیت‌های بسیاری هم داشتیم ولی با بدشانسی باختیم. بعد از آن 1-0 به ساوتهمپتون و سپس 2-0 به تاتنهام باخت تا شرایط به شدت سخت شود. به هر حال ویژگی فوتبال همین است و ما به تلاش خود ادامه دادیم و در بازی برگشت به چیزی رسیدیم که استحقاقش را داشتیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *