بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره پرسپولیس به ستاره سرخ ها

حمید درخشان : لئاندرو پریرا در بازی با تراکتور هم چیزی برای ارائه نداشت و انگار که در زمین بازی نمی‌ کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : لئاندرو پریرا در بازی با تراکتور هم چیزی برای ارائه نداشت و انگار که در زمین بازی نمی‌کرد، اما بازیکنی مثل مهدی عبدی که در تیم بزرگ پرسپولیس رشد کرده است همچنان باید برای عملکرد بهتر تلاش کند تا بازیکن اصلی پرسپولیس باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت:

دیدار دو تیم خیلی خوب بود و بازی دیدنی و جذابی را به نمایش گذاشتند. پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و در نیمه اول عملکرد بسیار عالی داشت که توانست در این نیمه ۲ گل به ثمر برساند، ولی پس  از زدن ۲ گل سعی کرد تا احتیاط کند تا نتیجه را حفظ کند، اما تراکتور در نیمه دوم بهتر بازی کرد. عقب نشستن پرسپولیس بسیار مشهود بود و باعث شد تا تراکتور بتواند گل‌های خورده را جبران کند و شرایط بازی را تغییر دهد. پرسپولیسی‌ها بعد از گل تساوی به خودشان آمدند و در دقایق پایانی گل سوم را زدند. پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی خارج خانه نیاز داشت تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد، عنوان کرد:

نیمکت پرسپولیس خیلی برای به دست آوردن نتیجه خوب کمک می‌کند و در دیدار با تراکتور بعد از تعویض‌های مناسب برای تغییر نتیجه و پیروزی، بازیکنان جایگزین خیلی خوب عمل کردند. گل‌محمدی هم از تمامی نفراتش به شکل ایده‌آلی استفاده می‌کند که در زدن گل سوم به تراکتور نقش زیادی را ایفا کردند. بازیکنان تعویضی هم نشان دادند که چیزی از نفرات اصلی ندارند و نتیجه بازی را به نفع پرسپولیس تغییر دادند تا ۳ امتیاز شیرین بازی خارج خانه را به دست آورند.

کارشناس فوتبال در خصوص اعلام پنالتی به نفع تراکتور تصریح کرد:

به طور حتم مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطایی روی مهاجم تراکتور انجام نداد ولی داور که قاضی میدان است پنالتی اعلام کرد. قبل از بازی خمز سرمربی تراکتور گفته بود که داوران برای آنها پنالتی نمی‌گیرند و حالا باید به این مربی بگویم که دیدید برای شما هم پنالتی گرفتند! ولی مهم این بود که بعد از اعلام پنالتی مشکوک بازیکنان پرسپولیس هیچ اعتراضی نکردند و به راحتی قبول کردند و آموزنده بود. باید این فرهنگ در فوتبال ایران جا بیفتد که اگر داور بازی تصمیم اشتباهی هم می‌گیرد همه به آن و قانون احترام بگذارند.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد مهاجم خارجی پرسپولیس گفت:

لئاندرو پریرا در بازی با تراکتور هم چیزی برای ارائه نداشت و انگار که در زمین بازی نمی‌کرد، اما بازیکنی مثل مهدی عبدی که در تیم بزرگ پرسپولیس رشد کرده است همچنان باید برای عملکرد بهتر تلاش کند تا بازیکن اصلی پرسپولیس باشد. عبدی باید خودش را زودتر به کادر فنی تحمیل کند و هر چه سریع‌تر پیشرفت کند.

وی در مورد دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر پرسپولیس با سپاهان یادآور شد:

قطعاً دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران یک بازی ۶ امتیازی برای هر دو تیم است. هر تیمی که برنده این دیدار باشد گام بلندی برای قهرمانی لیگ برتر خواهد برداشت.

درخشان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد:

همانطور که رئیس فدراسیون فوتبال هم قبلاً گفته بود، قرار است که روز ۲۰ اسفند ماه سرمربی تیم ملی معرفی شود. هر کس چیزی می‌خرد تا سود ببرد و به طور حتم نباید نگران پولش باشد. تیم ملی فوتبال ایران برای یک مملکت است و باید بهترین فرد سرمربی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *