بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت مدیر استقلال از سرمربی ؛ ساپینتو به تیم انرژی می دهد

مدیر اجرایی استقلال : ساپینتو تمام فکر و ذکرش این است به تیم انرژی بدهد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۲

امیرحسین قاضی نور ضمن واکنش به قرعه استقلال در جام حذفی از ریکاردو ساپینتو تعریف کرد و مدعی شد او توانایی انتقال انرژی به بازیکنان را دارد و حتی زمانی که محروم باشد نیز حضورش حس خواهدشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین قاضی‌نور پس از مراسم قرعه‌کشی جام حذفی در مورد قرعه جام حذفی استقلال و بازی با پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی اظهار داشت:

برایمان تفاوت زیادی نداشت که با چه تیمی بازی کنیم، چون در جام حذفی یک تیم قهرمان می‌شود و تا پایان باید با قدرت ادامه بدهید. امیدوارم این دیدار، دیدار خوبی باشد.

وی در مورد بازی در ورزشگاه شهر جم و شرایط میزبانی  عنوان کرد:

به هر حال به خاطر هواداران استقلال کمی نگرانی داریم. استقلال در تمام شهرها هوادار دارد. در جم و استان بوشهر هم هواداران زیادی داریم. اینها بحث‌هایی است که مربوط به شورای تأمین، استانداری و فرمانداری آنجا می‌شود. امیدوارم شرایط حداقلی برای تیم ما فراهم شود.

مدیر اجرایی باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا فکر می‌کند اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه شهر جم داده می‌شود، گفت:

این مسئله در حیطه وظیفه ما نیست. شورای تأمین تصمیم‌گیری می‌کند، در شهری مانند اصفهان کامل اجازه می‌دهند هوادار بیاید، اما در تهران محدودیت قائل می‌شوند که در این صورت امتیاز برای تیم‌ها کمی متفاوت می‌شود. در مورد شهر جم هم طبیعتا شورای تأمین تشخیص می‌دهد چه اتفاقی باید بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا از روند تیم استقلال رضایت دارد، عنوان کرد:

خدا را شکر با تمام مشکلات زیادی که داریم و هواداران تنها بخشی از آن را می‌دانند مدیریت جدید سعی می‌کند در این زمینه نگرانی‌های هوادار را افزایش ندهد. با تمام مشکلات تلاش بر این بوده که شرایط خوبی را برای تیم فراهم کنند. علی‌رغم تمام مشکلاتی که حتی اجازه نمی‌دهند برخی از آنها به تیم منتقل شود، شرایط خوبی فراهم شده و تیم‌ هم روال خوبی را طی می‌کند. امیدوارم و خواهش می‌کنم از مسئولان واقعا ورود کنند. استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی ندارند، امیدوارم این شرایط درست شود و این مقطع هم بگذرد تا اساس و پایه درستی ریخته شود. مردم و هواداران دلخوشی‌شان این تیم‌ها است.

قاضی‌نور در مورد اینکه رابطه‌اش با ساپینتو چگونه است، اظهار داشت:

رابطه خوبی داریم. ساپینتو هم تمام فکر و ذکرش این است که انرژی به تیم منتقل کند و این کار را هم انجام می‌دهد. خدا را شکر با توجه به روحیه‌ای که ساپینتو دارد فعل تیم بودن در استقلال وجود دارد. زمانی هم که محروم باشد، وجودش را حس کرده‌اند. شادی بعد از گل بازیکنانمان را می‌بینید. حس جنگندگی از کادر مدیریتی تا سرمربی و بازیکنان در این تیم وجود دارد. هوادار هم این را می‌بیند و مژده‌ای که می‌توان به آنها داد، حس تیم بودن و جنگندگی است. امیدوارم مشکلات حل شوند و این روال ادامه پیدا کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *