بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز کوبنده علی منصور در اهواز ؛ 4 امتیاز در 6 روز

4 امتیاز از 2 دیدار اول علیرضا منصوریان در تیم فولاد خوزستان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
فولاد خوزستان

فولاد خوزستان در دو بازی اخیر خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده‌است و به استقبال دو دیدار سخت آینده خود می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فولاد خوزستان در دو بازی اخیر خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده‌است و به استقبال دو دیدار سخت آینده خود می‌رود.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از جدایی جواد نکونام در حالی که این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود باشگاه فولاد خوزستان پس از کش و قوس های فراوان و بررسی گزینه های داخلی و خارجی سرانجام علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. منصوریان درحالی هدایت فولاد پذیرفت که این مربی کمتر از یک روز فرصت داشت تا شاگردان خود را برای بازی با ملوان آماده کند.

علیرضا منصوریان با فولاد در نخستین بازی خود علی رغم موقعیت های گلزنی که بازیکنان این تیم در این دیدار داشتند در نهایت با گل دقیقه 95 وحید حیدریه تعویض طلایی خود که به جای سعید آقایی به میدان آمد توانست ملوان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا فولادی ها بعد از 3 شکست پیاپی در لیگ برتر به پیروزی مهمی دست پیدا کند.

این تیم که کمتر از یک هفته است کار را با مربی جدید آغاز کرده است در یک دیدار حساس خارج از خانه برابر مس کرمانی به میدان رفت که با توجه به موقعیتش در جدول در خانه نیاز مبرمی به پیروزی برابر فولاد داشت.

مسی ها در این دیدار خانگی خیلی زود در دقیقه 4 توسط رونان کوک تونگیک به گل رسیدند تا مشخص شود منصوریان و شاگردانش کار آسانی را در کرمان در پیش نخواهند داشت. تلاش هر دو تیم در نیمه اول در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان فرزاد حسین خانی به پایان رسید. با شروع نیمه دوم فولادی ها که برای جبران گل خورده به میدان آمده بودند، خیلی زود در دقیقه 50 با ارسال روبرتو تورس موفق شدند و روی اشتباه تونگیک گل تساوی را به ثمر برساند. در نهایت در ادامه تلاش دو تیم ثمری نداشت تا در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

منصوریان حالا در ششمین روز مربیگری خود در فولاد در همین مدت زمان کم در دو بازی توانسته 4 امتیاز را کسب کند تا بعد از فراز و نشیب های زیاد فولاد و سه شکست متوالی، این تیم با مربی جدید خود به ثبات برسد. آماری که می تواند هواداران فولاد را برای دیدار دو دیدار حساس پیش روی این تیم برابر استقلال در لیگ برتر و گل گهر سیرجان در جام حذفی امیدوار نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *