بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیو های نجات بخش و تماشایی از گلر تکرار نشدنی آبی پوشان + فیلم

سیو های برتر پیتر چک در دوران حضورش در چلسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۶


سیو های برتر پیتر چک در دوران حضورش در چلسی را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما سیو های دیدنی و ماندگار از پیتر چک اسطوره دروازه بانی باشگاه چلسی انگلیس را آماده کرده ایم.


پیتر چک (به چکی: Petr Čech) (زاده ۲۰ مه ۱۹۸۲ در پلزن) دروازه‌بان سابق اهل جمهوری چک است. پیتر، سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال جمهوری چک را دارد و به همراه این تیم در مسابقات جام ملت‌های اروپا شرکت داشته‌ است.

پیتر در سال ۱۹۹۹ هنگامی که تنها ۱۷ سال داشت به بلشانی پیوست. سال بعد او به اسپارتا پراگ پیوست با عملکرد درخشانش رکورد کلین شیت تئودور ریمن را در لیگ برتر چک شکست.

پیتر در سال ۲۰۰۲ قراردادی چهار ساله به مبلغ ۵.۵ میلیون یورو با رن امضا کرد و پس از دو سال با قراردی به ارزش ۷ میلیون پوند به چلسی رفت و در آن زمان گران‌ترین دروازه‌بان باشگاه شد. پس از مصدومیت کارلو کودیچینی ژوزه مورینیو پیتر را به عنوان دروازه بان اول چلسی انتخاب کرد.

وی بعد از فینال لیگ اروپا ۲۰۱۹ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. اما بعد از آن به عنوان دروازه بان دوم به تیم سابقش چلسی(البته چلسی زیر ۲۳سال) پیوست و در برابر تاتنهام بازی کرد. همچنین وی از طرف فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال بهترین دروازه‌بان در سال ۲۰۰۵ انتخاب شده‌است و به همراه تیم چلسی در سال ۲۰۱۲ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *