بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری‌خوانی تاریخی اسطوره لیورپول برای نویل ؛ غوغای کاراگر + عکس

سلفی جالب جیمی کاراگر با گری نویل به نشانه تمسخر پس از تحقیر منچستریونایتد برابر لیورپول

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳
جیمی کاراگر

جیمی کاراگر و گری نویل دو اسطوره باشگاه لیورپول و منچستریونایتد شب گذشته حال متفاوتی در استودیو اسکای اسپرت در آنفیلد تجربه کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیمی کاراگر و گری نویل دو اسطوره باشگاه لیورپول و منچستریونایتد شب گذشته حال متفاوتی در استودیو اسکای اسپرت در آنفیلد تجربه کردند.

به گزارش پارس فوتبال، سنگین ترین شکست تاریخ منچستریونایتد طی 92 سال گذشته، عجیب ترین روز تاریخ لیگ برتر انگلیس را رقم زد. شاگردان اریک تن‌هاخ در آنفیلد با هفت گل از رقیب ابدی خود شکست خوردند تا شیرینی کسب جام اتحادیه و همه دستاوردهای قابل احترام این تیم در این فصل به یغما برود.

این نتیجه اما اسطوره منچستر، گری نویل را هم در استودیو اسکای اسپرت در ورزشگاه آنفیلد دگرگون کرده بود. نویل که در کنار جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول و مفسر دیگر این شبکه، مشغول تماشای بازی بود، حال غریبی را پشت سر گذاشت و کرگر نیز از این فرصت برای ثبت یک سلفی تاریخی استفاده کرد.

جیمی کاراگر

کرگر که با لبخندی به پهنای صورت کاملا رضایت از نتیجه در چهره اش هویدا بود، در کنار گری با صورت برافروخته سلفی گرفت تا به این ترتیب هواداران لیورپول یک دستاویز ویژه برای کری خوانی پیدا کنند.

نکته جالب تر اینکه کرگر به توییت این عکس بسنده نکرد و بریده گری نویل در این عکس را روی تصویر نمایه حساب کاربری خود در توییتر هم قرار داد تا دیگر شوخی با کاپیتان سابق منچستر را به اوج خود برساند.

جیمی کاراگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *