بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات کاپیتان سرخپوشان پس از شکست غیرمنتظره

برونو فرناندر پس از شکست مقابل لیورپول : در حد و اندازه خودمان نبودیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۹

برونو فرناندر کاپیتان منچستریونایتد پس از تحقیر در آنفیلد مقابل لیورپول مدعی شد که می توانستند بازی را کنترل کنند اما اینگونه نشد و عملکرد بازیکنان در حد نام منچستریونایتد نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت، لیورپول با نتیجه عجیب و غریب هفت بر صفر، منچستریونایتد را تحقیر کرد. داروین نونیر (2 بار)، کودی گاکپو (2 بار)، محمد صلاح (2 بار) و روبرتو فیرمینو گلزنان قرمزهای بندرمرسی ساید بودند. شیاطین سرخ پس از رقابت‌های جام جهانی، فقط یک شکست مقابل آرسنال تجربه کرده بودند و کاملاً روزهای بسیار خوبی را سپری می کردند، اما باید دید که واکنش آن‌ها به این شکست تحقیر آمیز چه خواهد بود.

به نقل از سایت The Athletic، برونو فرناندز کاپیتان یونایتد که یکی از بازیکنان ضعیف در آنفیلد بود، راجع به این بازی گفت:

«اصلاً در حد و اندازه‌های خودمان نبودیم، به خاطر همین چیزی از این بازی عایدمان نشد. نیمه اول، واقعا عملکرد خوبی داشتیم. بازی را کنترل کردیم و موقعیت های زیادی ساختیم، اما در نهایت، لیورپول یک گل زد. سپس در نیمه دوم گل‌های زیادی به خاطر اشتباهات فردی خودمان خوردیم. باید می دانستیم که لیورپول از این بازی چه می خواهد و آن را کنترل می کردیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *