بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به سپاهان ؛ ستاره های تیم نقره داغ شدند + جزئیات

محرومیت 2 جلسه ای محمد کریمی و یاسین سلمانی ، به دلیل بدرفتاری در دیدار مقابل پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۲
بازیکنان سپاهان

محمد کریمی و یاسین سلمانی ، بازیکنان تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه در دیدار سوم اسفندماه مقابل پرسپولیس از رقابت های جام حذفی هر کدام دو جلسه محروم شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقایقی پیش کمیته انضباطی رأی بازی پرسپولیس و سپاهان که روز سوم اسفند ماه در جام حذفی برگزار شد را اعلام کرد.

با توجه به حکم صادره، سنگین‌ترین حکم در نظر گرفته شده برای دو بازیکن سپاهان است. طبق آنچه در این رأی آمده است: محمد کریمی و یاسین سلمانی، بازیکنان تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه هر کدام دو جلسه محرومیت از همراهی تیم که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد و هر کدام ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

با این اوصاف کریمی و سلمانی به طور قطع یک بازی از همراهی سپاهان محروم خواهند بود و همچنین در صورت تخلف انضباطی دیگر، یک جلسه تعلیقی آن‌ها نیز فعال خواهد شد. این دو بازیکن همچنین در مجموع باید ۴۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی نیز پرداخت کنند.

اما سومین بازیکنی از سپاهان که با جریمه کمیته انضباطی مواجه شده، فرشاد احمد‌زاده است. در این حکم آمده: فرشاد احمدزاده، بازیکن تیم سپاهان به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اما در این بین کمیته انضباطی، با بررسی شرایط مختلف، رأی به برائت مدافع سپاهان داده است. طبق این رأی: در خصوص تخلف انتسابی محمد دانشگر مبنی بر رفتار غیر ورزشی نیز با توجه به دفاعیات موجه و مؤثر باشگاه سپاهان و عدم احراز تخلف حکم بر برائت وی صادر می‌شود.

دیگر جرایم در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی، مربوط به دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس است که به شرح زیر آمده: باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیاء و یک مورد مواد محترقه به زمین مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه سـپـاهـان به دلیل سوءرفتار تیمی (ناشی از اخذ ۶ اخطار) و پرتاب اشیاء و چندین مورد مواد محترقه از سوی تماشاگران منتسب و ورود دو نفر از آن‌ها به زمین مسابقه به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *