بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۱
پرسپولیس ؛ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور مشخص شد

پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور قرار می گیرد برای بقا در کورس قهرمانی و پیش از تقابل با سپاهان باید از سد شاگردان آماده خمز عبور کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بقا در کورس قهرمانی به ثبات نتیجه و کیفیت هر تیمی بستگی دارد. شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس در حالی که به یک قدمی سپاهان در صدر جدول رسیدند باید پیش از دوئل با زردپوشان مقابل تراکتور قرار بگیرند.

پرشورها که روزهای خوبی را با خمس تجربه می کنند برای تقابل با پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارند به ویژه که رضا اسدی و محمد عباس زاده دو گلزن خوب لیگ، مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرند.

دروازه:

سرخ پوشان در این مسابقه همچنان از علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی بهره می گیرند. دروازه‌بانی که واکنش ها و تجربه خود پرسپولیس در نتایج تیمش تاثیر به سزایی داشته است. او در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان ضربه پنالتی را دریافت کند و تیمش را در جریان بازی نگه داشت.

خط دفاع:

در قلب خط دفاعی همچنان از زوج گئورگی ولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی استفاده می شود. وحید امیری در دفاع راست و وحدت حنانوف در دفاع چپ به میدان می رود. ترکیب امیری و حنانوف در دفاع های کناری برنامه های هجومی پرسپولیس را تقویت می کند. نباید فراموش کرد که عملکرد خوب حنانوف در هفته های اخیر او را به مدافع راست و اصلی سرخ‌ها تبدیل کرده است.

خط هافبک:

در مرکز خط هافبک سینا اسد بیگی و میلاد سرلک همچنان مورد اعتماد هستند. مهدی ترابی در سمت چپ و محمدعمری راست خط میانی پرسپولیس قرار می‌گیرند. احتمالاً دانیال اسماعیلی‌فر در نیمه دوم وارد زمین خواهد شد.

خط حمله:

در خط حمله عیسی آل کثیر به عنوان انتخاب اول برای خط آتش تیمش است و عالیشاه احتمالاً از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد و پریرا در نیمه دوم وارد خواهد شد تا از اشتباه احتمالی پرشورها استفاده کند.

با این اوصاف ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، وحدت حنانوف، وحید امیری، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، محمد عمری، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *