بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات سرمربی آبی پوشان پس از پیروزی ؛ مسئولیت سنگینی دارم!

گراهام پاتر : هنوز به قدر کافی پیروز نشده ایم و این مسئولیت روی دوش من است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰
سرمربی چلسی

گراهام پاتر سرمربی چلسی پس از پیروزی مقابل لیدز یونایتد مدعی شد که هنوز به قدر کافی برنده نشده اند که مسئولیت آن روی دوش خودش است و این را می پذیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بالاخره بعد از چند بازی ناکام بودن در کسب پیروزی، روز گذشته چلسی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر لیدز یونایتد را از پیش رو بردارند. البته نمایش آبی پوشان لندن در این بازی خیلی خوب نبود و آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند، اما در آخر، توانستند به سومین پیروزی خود در 15 بازی اخیر برسند.

به نقل از سایت گل، پاتر پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم، چون نحوه کارمان اینگونه است. ما برای امتیازات می‌جنگیم، ما برای پیروزی در بازی‌ها می جنگیم. هنوز به قدر کافی نبرده‌ایم که مسئولیت آن، روی دوش من است و آن را می پذیرم. باید بازی‌های بیشتری ببریم. این کار را از روز سه شنبه آغاز می کنیم که بازی بسیار حساسی در انتظارمان است. باید در آن بازی با اعتماد به نفس بالا کار کنیم. فعلاً وقت ریکاوری و سپس آماده شدن برای سه شنبه شب است.”

رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند که بازی مقابل لیدز و دورتموند، می تواند سرنوشت پاتر در استمفوردبریج را مشخص کند. پاتر توانست لیدز را شکست دهد و اگر بتواند از سد بروسیا دورتموند نیز عبور کند، آینده شغلی‌اش در چلسی تضمین شده خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *