بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توقف فیورنتینا – میلان به احترام آستوری + عکس

تشویق داویده آستوری توسط بازیکنان و هواداران در دقیقه 13 دیدار فیورنتینا و میلان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۷
داویده آستوری

دیدار دیشب فیورنتینا و میلان در دقیقه 13 به احترام داویده آستوری برای لحظاتی متوقف شد. این دیدار با برتری میزبان به پایان رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار دیشب فیورنتینا و میلان در دقیقه 13 به احترام داویده آستوری برای لحظاتی متوقف شد.

به گزارش پارس فوتبال، پنج سال پیش در چنین روزی بود که یک خبر عجیب فوتبال جهان را شوکه کرد؛ داویده آستوری، کاپیتان 31 ساله فیورنتینا که سابقه 14 بازی ملی برای ایتالیا را در کارنامه داشت شب بازی با اودینزه درگذشت و امشب در سالگرد این اتفاق تلخ، یاد ستاره فقید ایتالیایی در بازی فیورنتینا – میلان گرامی داشته شد.

فیورنتینا از ساعت 23:15 شنبه شب در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم سری آ در ورزشگاه آرتمیو فرانکی میزبان میلان بود. مارکو دی‌بلو در سیزدهمین دقیقه از این دیدار برای انجام یک مراسم یادبود در سوت خود دمید.

بعد از به صدا در آمدن سوت داور، بازی فیورنتینا و میلان برای لحظاتی متوقف شد تا بازیکنان و حاضرین در ورزشگاه به افتخار داویده آستوری دست زده و یاد او را در پنجمین سالگرد درگذشتش گرامی بدارند.

داویده آستوری

ده‌ها هزار نفر از هواداران فیورنتینا یک صدا در این لحظات به افتخار کاپیتان فقید خود دست زده و نام او را فریاد زدند. در این لحظات تصاویری از آستوری در اسکوربورد ورزشگاه پخش می‌شد و پرچم‌های بزرگ با نام و شماره او (13) توسط هواداران میزبان به اهتزاز درآمده بود.

به مناسبت این شب، بسیاری از هواداران فیورنتینا پیراهن تیم‌شان با نام و شماره آستوری را همراه با خود به ورزشگاه آورده بودند؛ آنها نیز در سیزدهمین دقیقه از بازی، پیراهن‌های یادشده را با چشمانی اشکبار، رو به آسمان گرفته بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *