بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جنجالی سخنگوی فولاد درباره جدایی نکونام

آرمین مرادی : زمانی که مشخص شد ما با الهلال بازی داریم، جواد نکونام در اردو بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵
جواد نکونام

سخنگوی باشگاه فولاد درباره نحوه رفتن جواد نکونام از اردوی این تیم در قطر توضیحاتی ارائه داد. او تا آستانه دیدار با الهلال در اردو بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان درباره نحوه رفتن جواد نکونام از اردوی این تیم در قطر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پارس فوتبال، آرمین مرادی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر پیرامون اینکه پس از دیدار با الفیصلی در مصاحبه با همین برنامه گفته بود جواد نکونام از فردا در تمرین حضور پیدا می‌کند، ابراز کرد:

قرار بود جواد فردای آن روز در تمرین حضور پیدا کند. ما این اتفاقات را در طول فصل داشتیم و فکر کردیم استعفای او مثل دفعه‌های قبل خواهد بود!

او ادامه داد:

نکونام در اهواز خیلی زحمت کشید و دو جام(حذفی و سوپرکاپ) برای ما آورد ولی در طول این فصل قبل از دیدار با پرسپولیس و پیش از شروع فصل گفت شرایط برای ادامه همکاری فراهم نیست.

سخنگوی فولاد یادآور شد:

ما پس از دیدار با الفیصلی با ایشان صحبت کردم که گفت می‌خواهم استعفا دهم و بروم که وقتی من دلیل‌اش را پرسیدم، گفت به علت دلایلی که در اهواز گفتم. ما فکر نمی‌کردیم قبل از الهلال این اتفاق می‌افتد و احتمال می‌دادیم جواد در تمرین حضور پیدا می‌کند ولی قهر کردند و نیامدند.

مرادی درباره اینکه رادکیا، سرپرست سابق باشگاه فولاد گفته بود رفتن جواد نکونام شوک مثبتی به این تیم داد، ابراز کرد:

نکونام یک سری خواسته‌ها داشت، اما باشگاه و آقای رادکیا هم معتقد بود خواسته‌ها را انجام دادند.

او اضافه کرد:

ما فکر نمی‌کردیم قبل از دیدار با الهلال که در فینال جام باشگاه‌های آسیا بوده، سرمربی ما استعفا می‌دهد و هیئت مدیره هم آن را می‌پذیرد و واقعا شرایط خیلی سخت بود. پیش از بازی با الهلال، وقتی با بازیکنان صحبت می‌کردم، استرس خاصی داشتند ولی بازهم دم مردم ایران و رسانه‌ها گرم که در کنارمان بودند و ما هم می‌خواستیم بجنگیم. اگر ضربه سر حزباوی گل می شد، ما پس از آن الدحیل هم می بردیم.

سخنگوی باشگاه فولاد در واکنش به صحبت‌های محمدحسین میثاقی، مجری فوتبال برتر که عنوان کرد جواد نکونام پس از دیدار با الفیصلی و قبل از اینکه قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان انجام شود از این تیم رفته بود، گفت:

زمانی که مشخص شد ما با الهلال بازی داریم، جواد نکونام در اردو بود ولی پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن الهلال رفت! قرار بود مدیران به محل اردوی تیم در قطر بیایند و مذاکرات انجام شود، اما نکونام رفت.

او در واکنش به اینکه نکونام به دنبال این بود تا فرد دیگری مدیرعامل باشگاه فولاد شود، ابراز کرد:

پاسخی ندارم. خود نکونام باید بیاید و دلایل استعفای خودش را بگوید. هر زمانی که گفت و جامعه فوتبال آن را پذیرفت، من در خدمت نکونام و مردم هستم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *