بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دردسر تکرای پرسپولیس ؛ دیاباته به تراکتور هم نمی رسد

غیبت قطعی شیخ دیاباته در دیدار پرسپولیس و تراکتور به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
غیبت قطعی شیخ دیاباته در دیدار پرسپولیس و تراکتور به دلیل مصدومیت

شیخ دیاباته امکان همراهی تیم پرسپولیس در بازی با تراکتور را ندارد. او همچنان مصدوم است و باید روند درمان را طی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته امکان همراهی تیم پرسپولیس در بازی با تراکتور را ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، ستاره اهل مالی خط حمله پرسپولیس که در این فصل سه گل برای این تیم به ثمر رسانده، بعد از مصدومیت در تمرین سرخپوشان، این روزها مشغول فیزیوتراپی و تمرین با کادر پزشکی پرسپولیس است و بار دیگر از زمین دور شده است.

نکته مهم اینکه دیاباته از 200 روزی که در عضویت پرسپولیس بوده، بیش از صد روز را دور از تمرینات گروهی سپری کرده و حالا در شرایطی که هواداران پرسپولیس انتظار پایان زودهنگام مصدومیت کشاله ران را داشتند، بازهم او در تمرینات شرکت نمی‌کند.

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرده که این بازیکن به صورت قطعی در دیدار تراکتور حضور نخواهد داشت و احتمالا بازی سپاهان را هم از دست می‌دهد تا یحیی همچنان در خط حمله خود چالش‌هایی را تجربه کند.

با این حال آمادگی لئاندرو پریرا و درخشش عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی، باعث شده تا به نوعی این خلا برای پرسپولیس جبران شود اما تیپ بازی متفاوت شیخ دیاباته، امکانات بیشتری را برای انتخاب در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار می‌‌داد.

با غیبت شیخ دیاباته لیست 20 نفره پرسپولیس هم جای بیشتری خواهد داشت و با خط خوردن احتمالی سعید صادقی و البته پایان امید برای پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ زیر 23 ساله تهران، یحیی فرصت این را دارد تا بازیکنان جوانتر خود را به تبریز ببرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *