بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این هدف ثابت می کند که مسی باید در اروپا بماند + جزئیات

مسی قهرمانی کوپا آمه ریکا را می خواهد و این هدف باعث می شود او در اروپا بماند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
لیونل مسی

لیونل مسی می خواهد در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به همراه تیم ملی آرژانتین برای دومین بار در دوران حرفه ای خود قهرمان این تورنمنت شود و این هدف موجب می شود تا مسی همچنان به فکر ماندن در فوتبال اروپا باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و ستاره آرژانتینی اگر همچنان می خواهد در تیم پاریسی بماند باید قرارداد جدیدی را با پی اس جی تنظیم کند.

به گزارش فوتبالی، گفته می شد که لیونل مسی برای تمدید قرارداد با پی اس جی به توافق رسیده است اما این روند متوقف شد و هنوز به طور رسمی قرارداد فوق ستاره آرژانتینی با پی اس جی تمدید نشده است.

مسی پیشنهاد هایی از لیگ آمریکا و همچنین از لیگ عربستان دارد و اگر بخواهد فوتبال اروپا را ترک کند می تواند راهی این باشگاه ها شود و مسیر کاملا تازه ای را در دوران حرفه ای خود پیش بگیرد. اما یک مسئله وجود دارد که باعث می شود مسی همچنان به فکر ترک فوتبال اروپا نباشد.

لیونل مسی می خواهد در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به همراه تیم ملی آرژانتین در بالا ترین سطح حضور پیدا کند و به این ترتیب به دنبال آن است که در این رقابت ها به قهرمانی برسد تا برای دومین بار در دوران حرفه ای خود قهرمان این تورنمنت شود. همین هدف موجب می شود تا مسی همچنان به فکر ماندن در فوتبال اروپا باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *