بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید سرمربی مادریدی ها از عملکرد بارسلونا در ال کلاسیکو + جزئیات

دیگو سیمئونه : بارسلونا می دانست چگونه باید در سانتیاگو برنابئو برنده باشد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰:۱۵

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید بابت برد بارسلونا در ال کلاسیکو تبریک گفت و مدعی شد آبی اناری ها راه پیروزی در برنابئو را می دانستند و به رئال مادرید هیچ شانسی ندادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید اعتراف کرد که تحت تاثیر سبک بازی بارسلونا در بازی برابر رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و خودش را در آستانه صعود به فینال مسابقات قرار دهد.

به نقل از سایت مارکا، در این بازی، برخلاف انتظار، شاگردان ژاوی خیلی مالکیت توپ را در اختیار نداشتند، اما توانستند به پیروزی برسند. سیمئونه راجع به سبک بازی ژاوی در سانتیاگو برنابئو گفت:

“فوتبال بازی‌ است که شما باید در شرایط مختلف، نقشه‌های متفاوتی داشته باشید. بارسلونا فهمید که در سانتیاگو برنابئو، باید پیروز شود و راهش را نیز فهمیده بود. حرف‌ها، اهمیتی ندارند، شما فقط نتایج را می بینید. آن‌ها خیلی خوب دفاع کردند و مادرید هیچ شانسی نداشت. به بارسلونا بابت این بازی زیبا تبریک می گوییم.آن‌ها در پوزیشن و شرایط مختلف، واکنش بسیار خوبی نشان می دادند. در صحنه درگیری فرنکی دی یونگ و وینیسیوس، به نظرم بازیکن رئال مادرید می توانست کارت قرمز بگیرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *