بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات سرمربی سرخپوشان ؛ از دست دادن امتیاز ممنوع!

یولیان ناگلسمان : در بوندسلیگا حق امتیاز از دست دادن نداریم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
ناگلسمان سرمربی بایرن مونیخ

ناگلسمان در تازه ترین اظهارات خود درباره روند بایرن مونیخ در بوندسلیگا گفت بدلیل شرایط به وجود آمده اجازه ندارند امتیاز از دست بدهند و باید از همه توان خود بهره ببرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یولیان ناگلسمان سرمربی بایرن مونیخ در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) شاگردانش در خانه اشتوتگارت در هفته بیست‌وسوم بوندس‌لیگای آلمان با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

تیم در وضعیت خوبی است. لروی سانه مصدومیت جزیی از ناحیه قوزک پا دارد. پیش از تمرین امروز تستی روی او انجام خواهد شد و اگر همه چیز خوب پیش برود، در تمرین شرکت خواهد کرد. به غیر از او تقریباً همه بازیکنان‌مان را برای این بازی در اختیار داریم.

وی همچنین درباره توقف تیمش مقابل اشتوتگارت در نیم‌فصل اول اظهار داشت:

این بازی متفاوت از بازی قبل‌ دو تیم است. اشتوتگارت اکنون یک مربی جدید با رویکرد خوب دارد. آنها سرعت زیادی در خط حمله دارند. تیم‌های برونو لابادیا بسیار سختکوش هستند و در زمین دوندگی بالایی دارند، پس باید فردا مقابل آنها سخت تلاش کنیم و کار را برای‌شان سخت کنیم. این یک بازی مهم برای ماست چون از رقبای خود 10 امتیاز پیش نیستیم. ما در فرم و شکل خوبی هستیم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

ناگلسمان همچنین درباره وضعیت مهاجم سنگالی‌اش که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته خاطرنشان کرد:

سادیو مانه دارد تاثیر خوبی روی تیم می‌گذارد. ما سعی می‌کنیم به او زمان بازی بیشتری بدهیم. مصدومیت سادیو شدید بوده و مدت زمان زیادی بود که بازی نکرده بود، اما در بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن او عضوی از ترکیب تیم خواهد بود.

ناگلسمان تصریح کرد:

ایجاد تغییرات زیاد در تیم چندان منطقی نیست چون چهارشنبه بازی مهمی با پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پیش داریم. متأسفانه بابت شرایط خود در بوندس‌لیگا اجازه نداریم امتیازی از دست بدهیم، به همین دلیل فردا همه توان خود را به کار خواهیم بست.

بایرن مونیخ در حال حاضر با 46 امتیاز و تنها به خاطر تفاصل گل بهتر نسبت به بوروسیا دورتموند صدرنشین است، این در حالی است که تیم‌های یونیون برلین، لایپزیگ و فرایبورگ با اختلاف کمی در تعقیب آنها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *