بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنگنده و خستگی ناپذیر مثله اشکان دژاگه + عکس

عملکرد خوب اشکان دژاگه در دیدار برابر ملوان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۲
دژاگه ؛ عملکرد خوب اشکان دژاگه در دیدار برابر ملوان

کاپیتان سابق تیم ملی پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا حالا نمایش درخشانی در برابر ملوان داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همکاری دوباره علی‌رضا منصوریان و اشکان دژاگه به برد شیرین و‌ دراماتیک ختم شد تا فولاد سه امتیاز به حسابش در لیگ برتر اضافه کند.دژاگه برای نخستین بار در این فصل تمامی دقایق بازی را درون زمین بود و با نظم دادن به بازی فولاد و راه انداختن وینگرها و مهاجمان کاری کرد تا مدام روی دروازه ملوان حمله کنند و در نهایت هم به گل برسند ‌و سه امتیاز را مال‌ خود کنند.

فولاد البته ۹ دیدار حیثیتی دیگر در لیگ برتر خواهد ‌داشت و مهم‌ترین دیدار تیم منصوریان در سیرجان برابر گل‌گهر در جام حذفی خواهد بود تا قرمزهای اهوازی برای رسیدم به دومین جام خود در مسابقات حذفی رویاهای خود را دنبال کنند و در این مسیر قطعا اشکان دژاگه می‌تواند نقش حیاتی را در میانه زمین ایفا کند و تیمش را برای رسیدن به موفقیت به سمت جلو حرکت دهد.

دژاگه ۳۶ ساله هنوز که هنوز است در میانه زمین خودنمایی می‌کند و امیدوار است تا پس از قهرمانی در جام حذفی با تراکتور ، این مهم را در اهواز و با فولاد تکرار کند.

دژاگه ؛ عملکرد خوب اشکان دژاگه در دیدار برابر ملوان دژاگه ؛ عملکرد خوب اشکان دژاگه در دیدار برابر ملوان دژاگه ؛ عملکرد خوب اشکان دژاگه در دیدار برابر ملوان

 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *