بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکایت استقلال از داور دیدار با نساجی + سند

بیانیه رسمی باشگاه استقلال پس از شکایت از امیر عرب براقی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۷
استقلال

استقلال در شرایطی برابر نساجی با تساوی یک – یک متوقف شد که آبی‌پوشان در این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال با اعتراض به قضاوت امیر عرب براقی، از این داور شکایت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال در شرایطی برابر نساجی با تساوی یک – یک متوقف شد که آبی‌پوشان در این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و این تیم نسبت به یکی از تصمیمات داور در لحظات پایانی بازی، معترض بود.

در دقایق پایانی، مهدی قایدی پس از ورود به محوطه جریمه و پس از برخورد با محمدرضا مهدی زاده، روی زمین افتاد که داور هیچ اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. حالا آبی‌ها با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرده‌اند که از این داور شکایت می‌کنند.

در این بیانیه آمده است:

مصاف روز گذشته تیم‌های استقلال و نساجی یک اتفاق تکراری با خود به همراه داشت و آن هم متضرر شدن استقلال از داوری بود.

در همین ارتباط ذکر چند مورد ضروری به نظر می‌رسد:

۱-به جهت حفظ آرامش و تمرکز و جلوگیری از بهانه‌های احتمالی، باشگاه استقلال تمایلی نداشت قبل از مسابقه نسبت به داور دیدار با نساجی واکنشی داشته باشد، اما تصمیمات اتخاذ شده در این مسابقه، باعث نگرانی و اعتراض باشگاه استقلال شده است.

استقلال

استقلالی‌ها با اشاره به این صحنه که در دیدار برابر مس رفسنجان رخ داد، اعتقاد دارند که عرب براقی در این فصل، 2 پنالتی را به سود این تیم اعلام نکرده است.

۲- به استناد اظهارات اکثر کارشناسان داوری، از جمله آقایان مظفری، مظفری‌زاده و صالحی، ترکی و … پنالتی واضحی روی مهدی قایدی رخ داده که عرب‌ براقی مانند بازی استقلال و مس رفسنجان که شوت شهباززاده را بازیکن مس با دست دفع کرد، پنالتی محرز استقلال را اعلام نکرد. ضمن این که در کمال تعجب به روزبه چشمی برای یک تماس دستی عادی کارت زرد نشان داد، اما تکل از پشت شدید روی محمد محبی اخطار نداشت!

۳- با استناد به نظر کارشناسان داوری، ایشان در دو دیدار مقابل مس رفسنجان و نساجی، ۲ پنالتی محرز را از استقلال گرفته است. باشگاه استقلال مراتب اعتراض و شکایت خود بابت اتفاقات داوری دیدار مقابل نساجی را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام می‌کند. هرچند که تا به حال به اعتراض‌های قانونی و به حق باشگاه استقلال که همراه با اسناد و مدارک بوده، پاسخی داده نشده، اما از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم در هفته‌های باقی مانده، نهایت دقت و وسواس را برای انتخاب داوران به کار گیرد تا از چنین اتفاقات و تضییع حقوق‌هایی، جلوگیری شود.

استقلال

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *