بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بریستول سیتی 0-3 منچسترسیتی ؛ صعودی بی دردسر

صعود آسان منچسترسیتی به دور بعدی جام حذفی انگلیس با برتری برابر بریستول سیتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱
منچسترسیتی

منچسترسیتی با پیروزی ۳-۰ مقابل بریستول سیتی، به دور بعدی رقابت‌های جام حذفی انگلیس صعود کرد. در این دیدار بازیکنان جوان سیتی بازی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی با پیروزی ۳-۰ مقابل بریستول سیتی، به دور بعدی رقابت‌های جام حذفی انگلیس صعود کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان پپ گواردیولا که دیشب میهمان بریستول سیتی بودند، کار سختی مقابل حریف کوچک‌شان نداشتند و در نهایت با گل‌های فیل فودن (دوگل) و کوین دی‌بروینه به پیروزی داشتند.

تنها هفت دقیقه از بازی سپری شده بود که سیتی به گل رسید. روی یک حرکت تیمی حساب شده، پاس در عرض ریاض محرز در سمت مقابل به فیل فودن رسید و او هم با یک ضربه پای چپ دقیق، دروازه حریف را باز کرد.
سیتی در همان نیمه اول حداقل دو موقعیت خوب دیگر داشت تا به گل دوم برسد اما ضربات محرز و دی‌بروینه راهی به دروازه حریف پیدا نکرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

منچسترسیتی

در نیمه دوم هم منچسترسیتی نمایش بهتری داشت و در دقیقه ۷۴ بود که به گل دوم رسید. این بار روی پاس جولین آلوارز بود که فودن صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به پای مدافع حریف، وارد دروازه شد.

منچسترسیتی

برتری سیتی بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۸۱ بود که دی‌بروینه گل سوم را وارد دروازه حریف کرد. ستاره بلژیکی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت نه چندان محکم توپ را به گوشه دروازه فرستاد و در نهایت سیتی با همین سه گل به پیروزی رسید تا به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌های این فصل جام حذفی انگلیس راه پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *