بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف ستاره قطری در مورد شکست عجیب الدحیل به الهلال

عادل خمیس : ما فوتبالی از الدحیل ندیدیم. این تیم برابر الهلال در مسابقه غایب بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰
عادل خمیس

عادل خمیس بازیکن سابق تیم ملی قطر و باشگاه الغرافه می‌گوید شکست سنگین الدحیل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک رسوایی بزرگ و خطرناک است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عادل خمیس بازیکن سابق تیم ملی قطر و باشگاه الغرافه می‌گوید شکست سنگین الدحیل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک رسوایی بزرگ و خطرناک است.

به گزارش پارس فوتبال، شکست هفت بر صفر الدحیل برابر الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتقاد شدید پیشکسوتان و هواداران فوتبال در قطر را به دنبال داشت و عادل خمیس، ملی‌پوش سابق قطر نیز در این باره گفت: از آنجایی که تیم ما قهرمان آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا است، باید دوباره راه صعود به سکوهای آسیایی را پیدا کنیم.

خمیس در خصوص دلایل باخت سنگین الدحیل برابر الهلال عربستان، توضیح داد:

الدحیل با بازیکنان موجود باید عملکرد بهتری ارائه می‌داد، اما عملکرد این تیم تیم شوکه کننده بود. ما فوتبالی از الدحیل ندیدیم. این تیم در مسابقه غایب بود و در ورزشگاه حاضر نشد. بازی کاملا یک طرفه بود و در نهایت هم منجر به این نتیجه سنگین شد.

وی ادامه داد:

السد و الدحیل تنها تیم‌هایی هستند که در فصول گذشته برای قهرمانی در لیگ با هم رقابت کرده‌اند و این موضوع روی باشگاه‌های ما در زمان حضور در مسابقات خارجی تاثیر منفی گذاشته است. باید اعتراف کنیم که لیگ ما ضعیف است و رقابت ندارد.

او در پایان گفت:

سیستم فوتبال قطر باید اصلاح شود و هواداران باید به سکوها برگردند. برای بازگرداندن حیثیت فوتبال قطر باید راهکارهای عملی اندیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *