بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جواب ستاره رئال مادرید به انتقادات ؛ رای به مسی دست من نبود!

آلابا مدافع رئال مادرید : بارها گفته ام کریم بنزما بهترین مهاجم دنیاست

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۵
آلابا و بنزما در رئال مادرید

دیوید آلابا مدافع رئال مادرید در پاسخ به انتقادات هواداران مبنی بر رای او به مسی برای جایزه بهترین بازیکن جهان مدعی شد این رای بصورت تیمی بوده و او معتقد است که بنزما بهترین بازیکن دنیاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با انتشار آرای ثبت شده در انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2022 توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) که در نهایت لیونل مسی بالاتر از کیلیان امباپه و کریم بنزما موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد، مشخص شد که دیوید آلابا تنها بازیکن رئال مادرید (در بین کاپیتان‌های ملی رئال مادرید) بود که رأی اول خود را به کریم بنزما هم‌تیمی فرانسوی‌اش نداد و همین باعث شد تا انتقادات زیادی از سوی هواداران کهکشانی ها به سوی او جاری شود و حتی برخی در این بین به او توهین‌هایی نژادپرستانه نیز کردند.

آلابای 30 ساله که به‌عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال اتریش در انتخاب بهترین بازیکن جهان به ترتیب به لیونل مسی، کریم بنزما و کیلیان امباپه رأی داد، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» در واکنش به انتقادات هواداران رئال مادرید نوشت:

«در مورد جایزه The Best فیفا باید توضیح بدهم که تیم ملی فوتبال اتریش به‌صورت تیمی رأی داد، نه به‌صورت انفرادی. همه اعضای تیم می‌توانند رأی دهند و این نحوه تصمیم‌گیری (در تیم ملی اتریش) است».

در ادامه پیام وی آمده است:

«همه به خصوص کریم می‌دانند که من چقدر خود او و عملکردش را تحسین می‌کنم و بارها گفته‌ام که او از دید من بهترین مهاجم جهان است و هنوز هم همینطور است، بدون شک».

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *