بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جنجالی مدیرعامل استقلال ؛ صفحات مجازی ما را اذیت می کنند!

علی فتح الله زاده : بعضی از صفحات هواداری دارند دائم ما را اذیت می کنند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال

علی فتح الله زاده در گفتگویی تلویزیونی مدعی شد که نمی تواند همیشه به حرف صفحات هواداری گوش کند و برخی از این صفحات دارند در کار استقلال اخلال ایجاد می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که بسیاری از مطالبی که علیه او در فضای مجازی منتشر می‌شود با هدف بر هم زدن آرامش استقلال است.

به گزارش فوتبالی، علی‌ فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت:

بعضی ها می‌گویند چرا بازیکن خارجی نمی‌گیرید؟ برای خرید بازیکن باید با مربی مشورت کنم و هماهنگ باشم، نمی‌توانم با صفحات هواداری هماهنگ باشم. بعضی از صفحات هواداری دارند دائم به غلط ما را اذیت می‌کنند. مثلا یکی از سایت هایی که خیلی خودش را وفادار به فوتبال معرفی می‌کند، یعنی سواد ندارد که در مورد صدور ITC تحقیق کند؟ سواد دارد ولی چون می‌خواهد استقلال را بزند، تحقیق نمی کند. همین دیروز مطلب زده اند که استقلال در پرونده آمانوف شکست خورده است.”

فتح الله زاده در ادامه در مورد پرونده آمانوف گفت:

” آمانوف به سیستم بازی مربی ما نمی‌خورد و سرمربی نمی‌خواست از او استفاده کند و حق هم داشته است. آمانوف گذاشته و رفته، کار زشتی هم کرده و باید با ما توافق می‌کرد. ما فقط می‌توانیم درخواست صدور ITC را رد کنیم اما طبق قانون، هفت روز بعد فیفا بصورت مستقل و خودکار ITC را صادر می‌کند. خب این چه شکستی است؟ می‌خواهند آرامش را از ما بگیرند.”

فتح الله زاده از شکایت باشگاه استقلال از چند صفحه هواداری در فضای مجازی خبر داد:

” یک پیجی بوده که صد صفحه دروغ گفته است. رفتیم از او شکایت کردیم و الان ده روز است که به دنبال او هستیم. تا دیروز می‌گفتند کسی نمی‌تواند ما را بگیرد، اما الان فراری و متواری است. فردا باید برای آن یکی که در شهرستان است هم اقدام کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *