بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات جالب لئو مسی پس از دریافت جایزه دِ بست ؛ 2022 جنون آمیز بود!

لیونل مسی : سال 2022 برایم جنون آمیز بود چون قهرمان جام جهانی شدم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲
لیونل مسی

لیونل مسی که برنده جایزه بهترین بازیکن فیفا در 2023 شد ، قهرمانی‌اش در جام جهانی را تحقق یک رویا دانست و مدعی شد 2022 سالی جنون آمیز برایش بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همانطور که انتظار می‌رفت لیونل مسی به خاطر فتح جام جهانی 2022 به همراه تیم ملی آرژانتین جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان را از فیفا دریافت کرد. او برای هشتمین بار موفق به کسب این جایزه شد که یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

مسی پس از آنکه سه هموطن دیگرش – لیونل اسکالونی (سرمربی آرژانتین)، امیلیانو مارتینس (دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین) و یکی از هواداران تیم ملی آرژانتین به‌عنوان بهترین هواداران جهان – جایزه بردند، چهارمین آرژانتینی بود که در مراسم معرفی برترین‌های جهان در سال 2022 جایزه گرفت. این در حالی بود که او در تیم منتخب فوتبال جهان در سال میلادی گذشته نیز قرار گرفت.

کاپیتان آلبی‌سلسته پس از دریافت جایزه‌اش از دستان جیانی اینفانتینو رئیس فیفا گفت:

فکر نمی‌کنم هیچ کسی در این لحظه به اندازه من استرس داشته باشد. مایه افتخار و خوشحالی من است که یک بار دیگر در این مراسم حضور پیدا می‌کنم. قرار گرفتن در کنار بنزما اگرچه او الان اینجا نیست و کیلیان امباپه (دو نامزد نهایی دیگر کسب جایزه بهترین بازیکن جهان) لذتبخش است. من و کیلیان هر دو سال فوق‌العاده‌ای داشتیم. افتخار می‌کنم که یک بار دیگر در این مراسم حضور پیدا می‌کنم.

لیونل مسی افزود:

می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی تشکر کنم. من و اسکالونی و دیبو (امیلیانو مارتینس) به نمایندگی از تمام آنها اینجا حضور داریم و این جوایز بابت زحماتی است که تمام اعضای تیم کشیدند. سال 2022 برای من سالی جنون‌آمیز بود، چون توانستم رؤیایم را پس از کلی جنگیدن و تلاش برای رسیدن به آن محقق کنم. برای هر بازیکنی قهرمانی در جام جهانی یک آرزوست اگرچه تنها تعداد کمی از آنها موفق به بردن آن می‌شوند.

فوق ستاره پاری سن ژرمن در پایان تأکید کرد:

از خانواده‌ام و از مردم آرژانتین به خاطر اینکه کمک کردند آن ماه خاص را تجربه کنیم و برای همیشه در خاطر همه ما خواهد ماند، تشکر می‌کنم. از همین جا فرزندانم را می‌بوسم. می‌دانم که آنها الان دارند این مراسم را تماشا می‌کنند. پسرها دیگر بس است، حالا دیگر بروید و بخوابید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *