بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استرچ پالت چیست؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۸:۳۱
استرچ پالت چیست؟

استفاده از استرچ پالت یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های بسته‌بندی در بازار امروز است. بسته‌بندی پالت یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که می‌تواند با دست یا دستگاه بسته‌بندی پالت دور یک‌بار پالت شده کشیده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استفاده از استرچ پالت یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های بسته‌بندی در بازار امروز است. بسته‌بندی پالت یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که می‌تواند با دست یا دستگاه بسته‌بندی پالت دور یک‌بار پالت شده کشیده شود. از بارهای پالت شده در طول فرایند حمل‌ونقل به دلیل جابه‌جایی‌های ناگهانی، جابه‌جایی نامناسب یا عوامل محیطی جلوگیری می‌کند. فیلم کششی که به‌عنوان بسته‌بندی کششی نیز شناخته می‌شود یک پالت شفاف است که یکی از بی‌دردسرترین و درعین‌حال کارآمدترین راه‌ها برای بسته‌بندی محصولات برای محافظت در طول حمل‌ونقل است. مهم است که محصول باید بسته‌بندی محکمی داشته باشد و در طول سفر خود ساییدگی و پارگی را تحمل کند. هنگام ارسال یک محصول به یک خرده‌فروش یا مشتری، محصول باید چندین بار در طول فرایند حمل‌ونقل منتقل و جابه‌جا شود و فضای کافی برای آسیب‌دیدن محصول با حرکات ناگهانی یا جابه‌جایی نامناسب وجود دارد.

استرچ پالت چیست؟

به همین دلیل است که محصول باید بادقت بسته‌بندی شود و اینجاست که فیلم‌های بسته‌بندی پالت به کار می‌آیند. بهتر است اقدامات لازم برای اطمینان از ایمن ماندن و محافظت بسته‌بندی انجام شود، استرچ پالت می‌تواند احتمال آسیب دیدن محصولات در طول حمل‌ونقل را کاهش دهد. مطمئن شوید که پالت کالای شما به درستی در یک فیلم کششی پالت پیچیده شده است. فیلم بسته‌بندی کششی پالت خودچسب است و مقدار اصطکاک بالایی دارد. هنگام جابه‌جایی دسته‌ای از کالاها، از سُرخوردن بسته جلوگیری کرده و این کالاها را روی یک پالت برای حمل از مبدأ به مقصد ایمن می‌کند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که فیلم بسته‌بندی را در اطراف بار بکشید و آن را به‌راحتی و با ایمنی کامل محصول جابه‌جا کنید.

آنچه شما باید در مورد بسته‌بندی کششی پالت شفاف بدانید!

بسته‌بندی کششی پالت یا همان استرچ پالت با سایر لوازم بسته‌بندی متفاوت است. می‌تواند کشیده شود و سپس به حالت قبلی بازگردد. شبیه یک نوار لاستیکی این باعث می‌شود که محصولات روی پالت‌ها محکم شوند. یک ماده به‌خوبی کشیده می‌شود احتمال آسیب یا شکستگی کالا را کاهش می‌دهد. استرچ پالت شفاف برای حمل‌ونقل محصولات مناسب است زیرا محصولات را می‌توان به‌سرعت در طول فرایند مستندسازی یا شناسایی اسکن کرد. این در نهایت کارایی عملیات بسته‌بندی و کنترل موجودی را افزایش می‌دهد. در حین بسته‌بندی صدای زیادی ایجاد نمی‌کند. انواع مختلفی از نایلون استرچ مانند پالت پلی اتیلن و استرچ پی وی سی با با قدرت چسبندگی متفاوت وجود دارد که انتخاب نوع آن‌ها برای بسته‌بندی و حمل و نقل محصول شما صرفاً به نیازهای خاص شما بستگی دارد.

چرا برای بسته‌بندی از نایلون استرچ استفاده کنیم؟

  • سازگار با محیط زیست: بسته‌بندی‌های کشسان پالت شفاف کاملاً سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت هستند. اگر در شرایط مناسب و تمیز نگه‌داری شود.
  • محافظت: فیلم‌های بسته‌بندی کششی با کاهش احتمال آسیب‌های حمل‌ونقل، بسته‌ها را ایمن‌تر می‌کنند. از نایلون استرچ UVI می‌توان برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده کرد. همچنین محصولات را از گرد و غبار و رطوبت دور نگه می‌دارد.
  • انعطاف‌پذیری: فیلم‌های بسته‌بندی کششی فقط به سطوح یکنواخت محدود نمی‌شوند. سطوح نامنظم، بلند، مسطح یا هر نوع دیگری از سطوح ممکن را می‌توان با استرچ پالت بسته‌بندی کرد زیرا حفاظت و ایمنی کامل را در هر شرایطی به ارمغان می‌آورد.
  • کنترل موجودی: با نایلون استرچ محصولات یکسان را می‌توان در کنارهم قرار داد تا مدیریت موجودی را آسان کند. این‌گونه شانس کمتری برای جابه‌جایی نادرست محصولات وجود خواهد داشت؛ بنابراین، کارایی را بهبود می‌بخشد و در زمان صرفه‌جویی می‌کند. همچنین، اسکن موجودی را می‌توان به‌راحتی از طریق بسته‌بندی‌های کشسان پالت شفاف انجام داد.

استرچ پالت چیست؟

چگونه یک فیلم بسته‌بندی کششی پالت شفاف انتخاب کنیم؟

بسته‌بندی کششی پالت شفاف همه‌کاره است. در صنایع مختلفی برای محافظت از محصولات در برابر گرد و غبار، رطوبت و نور استفاده می‌شود. از دارو گرفته تا غذا، استرچ پالت شفاف می‌تواند از دست‌کاری محصولات در حین حمل‌ونقل جلوگیری کند. گاهی اوقات به‌عنوان یک مقررات بهداشتی و ایمنی یک ضرورت است. باتوجه‌ به اولویت‌ها و چالش‌های خود در نگه‌داری یا ارسال محصولات خود، باید به دنبال پوشش کششی باشید که دارای خواص تخصصی باشد.

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • برای کالاهایی که در معرض عناصر قرار دارند و در بیرون ذخیره می‌شوند، از فیلم کششی UV استفاده کنید.
  • از پوشش امنیتی برای کالاهای گران‌قیمت استفاده کنید.
  • برای شناسایی سریع و آسان اقلام از روکش رنگی استفاده کنید.
  • برای محصولاتی که نیاز به جریان هوا دارند از فیلم کششی تهویه شده استفاده کنید.
  • محصولات خود را با بسته‌بندی کششی پالت شفاف باکیفیت بپیچید.

فیلم‌های بسته‌بندی استرچ پالت دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های استاندارد و ویژه هستند که برای تمرکز بر الزامات مختلف بسته‌بندی کششی طراحی شده‌اند. بسته‌بندی ایمن باعث می‌شود پالت کششی کارآمدتر با اپتیک اسکن، افزایش بهره‌وری عملیات بسته‌بندی، بهبود بهره‌وری کارگران، کنترل موجودی بهتر، افزایش پایداری بار، کاهش خسارت حمل‌ونقل، قابلیت بازیافت، تطبیق‌پذیری انواع بار پالت همراه باشد.

خرید استری پالت

استرچ پالت چیست؟

 

تولیدکنندگان زیادی در زمینه بسته‌بندی کششی پالت شفاف در بازار فعالیت می‌کنند اما انتخاب سازنده‌ای که به بهترین وجه با نیازهای تجاری شما مطابقت دارد برای اطمینان از تحویل ایمن و سالم محصولات مهم است. شرکت حق‌ گسترش پلاست شرکت بسته‌بندی با خدمات کامل است که محصولات باکیفیت عالی  در زمینه تولید انواع استرچ پالت را ارائه می‌دهد.

بسته‌بندی‌های کششی این شرکت برای بهترین نتایج کاربرد دستگاه از پیش کشش داده شده‌اند. فیلم استرچ پی وی سی را می‌توان با دست یا با استفاده از پخش‌کننده بسته‌بندی پالت اعمال کرد. اعمال آن بسیار آسان است. این شرکت همچنین فیلم بسته‌بندی کششی پالت با ضخامت 17 میکرون را ذخیره می‌کنیم. شرکت حق‌ گسترش پلاست به‌عنوان یک متخصص بسته‌بندی پیشرو در صنعت، متخصص در بسته‌بندی‌های کششی پالت هستیم. ما طیف گسترده‌ای از فیلم‌های بسته‌بندی پالت را ارائه می‌کند، از جمله پالت پلی‌اتیلن، لفاف پی وی سی و مینی استرچ با کیفیت بالا و غیره. همچنین روکش فیلم کششی را برای تطبیق راه‌حل شما با برنامه یا دستگاهی که استفاده می‌کنید برای راه‌حل بسته‌بندی مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه می‌کند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *