بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله شدید رسانه قطری به کرسپو : سرگرمی الهلال بودی

روزنامه الرایه : الهلال، نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به کابوس الدحیل تبدیل کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۲
الدحیل و الهلال

روزنامه الرایه قطر در گزارشی از شکست الدحیل مقابل الهلال به عنوان «رسوایی بزرگ» نام بُرد. این رسانه به شدت به هرنان کرسپو تاخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه الرایه قطر در گزارشی از شکست الدحیل مقابل الهلال به عنوان «رسوایی بزرگ» نام بُرد.

به گزارش پارس فوتبال، روزنامه الرایه قطر در گزارش امروز خود با لحنی تند در خصوص نتایج تیم الدحیل موضع‌گیری کرد و نوشت:

الهلال، نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به کابوس الدحیل تبدیل کرد. این باخت تحقیرآمیز با ۷ گل بدون پاسخ، الدحیل را به در خروجی هدایت کرد و باعث شد الهلال به فینال برود. برخی در فوتبال قطر این را یک رسوایی می‌دانند و برخی دیگر نام کابوس روی آن می‌گذارند؛ اما چه شد که این نتیجه رقم خورد؟

الرایه تحلیل خود را اینطور ادامه داده است:

حقیقت این است که باخت دیروز برای نماینده و سفیر فوتبال قطر شرافتمندانه نبود. گویی آنها در ورزشگاه حضور نداشتند یا اگر بودند، از هیبت حریف می‌ترسیدند و بهای آن را هم دادند. هیچ کدام از بازیکنان سطح همیشگی خود را نداشتند تا بدترین سناریوی ممکن که بدبینانه‌ترین هوادار ما و خوشبینانه‌ترین هوادار الهلال هم آن را باور نمی‌کردند، رقم بخورد.

این روزنامه قطری با انتقاد و کنایه نوشته:

شکست در فوتبال پایان دنیا نیست و مشکلی از این بابت وجود ندارد. مشکل، تصویری است که با این باخت از فوتبال قطر به نمایش گذاشته شده است. بازیکنان از دقیقه یک پرچم سفید را به نشانه تسلیم بالا بردند و پنج گل در نیمه اول خوردند تا بدترین نتیجه تاریخ یک تیم قطری را ثبت کرده باشند. در نیمه دوم در حالی که انتظار جبران می‌رفت، شگفت زده شدیم چرا که الهلال مثل یک بازی و سرگرمی با الدحیل رفتار می‌کرد و در ۱۴ دقیقه نخست، دو گل دیگر هم زد.

در پایان این گزارش آمده است:

این نتیجه باعث حیرت همه شد اما افسوس بزرگ برای کسانی بود که در استادیوم الثمامه از تیم حمایت کردند. البته آنها بین نیمه از ورزشگاه بیرون رفتند اما به هر حال از مدیران الدحیل خواهند پرسید که چرا این نتیجه رقم خورد؟ چرا صدرنشین لیگ ستارگان و تنها سفیر قطر در لیگ قهرمانان این چنین تحقیرآمیز باخت؟ اگر به این اوضاع بی توجهی شود، نتایج دیگری هم از راه خواهند رسید که هرگز شایسته فوتبال قطر نیستند.

این تیم قطری با هدایت هرنان کرسپو برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید اما دریافت هفت گل در این مرحله باعث شده تا بدون نام بردن از این چهره آرژانتینی، او هم در مظان اتهام بابت این شکست قرار بگیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *