بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیانیه تند مادریدی ها علیه داور ؛ این عادلانه نیست!

مدیر اتلتیکو مادرید : اخراج کوریا ناعادلانه بود و ما بخاطر اشتباه داور امتیاز از دست دادیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵
اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید پس از تساوی مقابل رئال مادرید در بیانیه ای از عملکرد داور بازی انتقاد کرد و اشتباهات داور را باعث از دست دادن امتیازات دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گیل مارتین مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید به انتقاد از تیم داوری در دیدار با رئال مادرید پرداخت و اذعان کرد که همیشه آن‌ها در مقابل رقیب دیرینه خود زجر می کشند.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از هفته بیست و سوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این دیدار پرحادثه، آنخل کوریا در دقیقه 63 به خاطر ضربه‌ای که به آنتونی رودیگر زد، با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد و از زمین بازی بیرون رفت تا کار روخی بلانکوس سخت شود.

به نقل از سایت گل، گیل مارتین با انتشار بیانیه‌ای درباه تیم داوری گفت:

“ما همیشه از این تصمیمات علیه این تیم به خاطر فشاری که دائماً بر تیم داوری وارد می شود، رنج می بریم. تصمیم داور در آن لحظه مبنی بر اخراج بازیکن ما خیلی غیرمنطقی بود، در حالی که آن صحنه چیزی برای بحث نداشت. اخراج آنخل کوریا خیلی ناعادلانه بود. روز شنبه به خاطر تصمیم اشتباه داور، امتیازات مهمی از دست دادیم.” 

روخی بلانکوس هفته آینده دیدار بسیار سختی مقابل سویا خواهد داشت که برای ماندن در جمع 4 تیم برتر، نیاز به کسب پیروزی دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *