بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میلان 2-0 آتالانتا: روسونری سر سهمیه شوخی ندارد

بازگشت میلان به رده دوم سری آ با غلبه بر آتالانتا در سن سیرو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴
میلان

یک روز بعد از شکست اینتر مقابل بولونیا، میلان موفق شد مقابل میهمانش آتالانتا به پیروزی دو بر صفر دست یافته و با همشهری رده دومی خود هم‌امتیاز شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان با برتری دو بر صفر مقابل آتالانتا با اینترمیلان هم‌امتیاز شد.

به گزارش پارس فوتبال، یک روز بعد از شکست اینتر مقابل بولونیا، میلان موفق شد مقابل میهمانش آتالانتا به پیروزی دو بر صفر دست یافته و با همشهری رده دومی خود هم‌امتیاز شود.

شاگردان استفانو پیولی از ساعت 23:۱۵ در حضور 29 هزار نفر تماشاگر ورزشگاه سن سیرو به مصاف آتالانتای رده ششمی رفت و با ارائه یک بازی کاملا برتر این تیم را 2-0 شکست داد. روسونری با این پیروزی 47 امتیازی شده و با امتیاز برابر و تفاضل گل کمتر نسبت به اینتر در مکان سوم سری آ قرار گرفت. آتالانتا هم با قبول این شکست، 41 امتیازی ماند تا فرصت رسیدن به 3 امتیازی میلان را از دست بدهد.

میلان کار را تهاجمی شروع کرد و در همان دقایق نخست روی حرکتی که به ضربه ژیرو ختم شد، می‌رفت دروازه میهمان را باز کند، اما این موقعیت از دست رفت. دومین موقعیت جدی شاگردان استفانو پیولی، اولین گل بازی را به همراه داشت.

میلان

تئو هرناندز در دقیقه 25 با یک شوت روی پای پرقدرت از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را نشانه گرفت؛ توپ روی این شوت ابتدا به تیر و سپس به دست خوان موسو که شیرجه بلندی رفته بود برخورد کرد و وارد دروازه آتالانتا شد. به این ترتیب اولین گل میلان در این دیدار، یک گل به خودی از سوی گلر حریف بود.

میلان با تداوم حملات خود می‌توانست در دقیقه 37 به گل دوم دست پیدا کند، اما لیائو به راحتی موقعیت تک به تک را به بیرون از دروازه زد و در ادامه نیز گل دیگری شاهد نبودیم تا نیمه اول با برتری یک گله میزبان به پایان برسد.

میلان

بازی در نیمه دوم مثل نیمه اول تحت کنترل میلان قرار داشت. این تیم در دقیقه 60 اولین موقعیت جدی خود را روی دروازه آتالانتا خلق کرد؛ طی این موقعیت موسو با واکنشی زیبا ضربه ژیرو را در داخل محوطه جریمه مهار کرد. لیائو در دقیقه 71 موقعیت دیگری را برای میلان از دست داد تا نتیجه همچنان تغییر نکند.

لیائو که در این دیدار موفق به گلزنی نشد در دقیقه 86 یک پاس عمقی زیبا برای جونیور مسیاس ارسال کرد تا در نقش گل‌ساز ظاهر شود؛ مهاجم برزیلی میلان روی این پاس با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و با ضربه‌ای چیپ توپ را به گل تبدیل کرد تا تیمش با برتری 2-0 این دیدار خانگی را به پایان رسانده و هم‌امتیاز اینتر شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *