بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بولونیا 1-0 اینتر: در 18 امتیازی ناپولی!

شکست خارج از خانه اینتر برابر بولونیا با یک گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۲
اینتر و بولونیا

اینتر در دیداری حساس در زمین بولونیا با ارائه نمایشی دور از انتظار 1-0 شکست خورد و فاصله‌اش با ناپولی به 18 امتیاز افزایش یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر در دیداری حساس در زمین بولونیا با ارائه نمایشی دور از انتظار 1-0 شکست خورد و فاصله‌اش با ناپولی به 18 امتیاز افزایش یافت.

به گزارش پارس فوتبال، از هفته 24 سری آ ایتالیا امروز بولونیا در زمین خود میزبان اینتر بود. جدالی بین تیم‌های هشتم و دوم جدول که 15 امتیاز اختلاف داشتند. اینتر هفته قبل توانسته بود اودینزه را 3-1 شکست دهد و بولونیا نیز در زمین سمپدوریا به برتری ارزشمند 1-2 دست یافته بود.

نیمه اول این بازی با برتری محسوس میزبان همراه بود و بولونیا به گل هم رسید ولی به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در دقیقه 15 بازی بارو، بولونیا را پیش انداخت ولی گل او به دلیل اینکه دومینگز در منطقه آفساید قرار داشت، مردود اعلام شد. قبل از گل برخورد توپ به دست دارمیان نیز مشکوک به پنالتی بود ولی داور پس از بازبینی صحنه دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه 19 بازی ابتدا اونانا، گلر اینتر، ضربه محکم کامبیاسو را برگشت داد و در ریباند، ضربه سوریانو به تیر دروازه برخورد کرد تا بولونیا با بدشانسی به گل نرسد.

در دقیقه 31 بازی مخیتاریان در موقعیت خوب شوتزنی قرار گرفت، ولی ضربه او دقت و قدرت لازم را نداشت.

اینتر و بولونیا

اینتر در دقیقه 40 روی ضربه سر محکم لائوتارو می‌توانست برنده به رختکن برود، ولی توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد تا نیمه اول بدون گل مساوی تمام شود.

اینتر نیمه دوم را بهتر شروع کرد و هاکان چالهان اوغلو با شوت خود می‌توانست گل اول را به نام نراتزوری ثبت کند، ولی توپ با اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت.

6 دقیقه بعد بارو در دهانه دروازه اینتر به توپ نرسید تا بولونیا بخت خوبی را برای پیش افتادن از اینتر از دست بدهد. در دقیقه 58 ضربه لوکاکو از درون محوطه جریمه را گلر بولونیا بدون مشکل در اختیار گرفت.

اینتر و بولونیا

بولونیا که تیم بهتر زمین بود، در دقیقه 77 به گل رسید. پاس دامبروزیو در میانه زمین به بارلا نرسید و شوتِن صاحب توپ شد. پاس عمقی عالی او باعث شد تا اورسولینی با اونانا تک به تک شود و ضربه پای چپ تماشایی او به طاق دروازه چسبید تا بولونیا 1-0 پیش بیفتد.

تلاش‌های اینتر برای زدن گل مساوی نتیجه نداشت و بازنده میدان را ترک کرد. حالا فاصله با ناپولی صدرنشین به 18 امتیاز افزایش پیدا کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *