بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات مدافع گلزن پرسپولیس ؛ VAR از نان شب واجب تر است

گولسیانی : VAR برای لیگ ایران بسیار مهم و ضروری است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۱
گولسیانی پرسپولیس

گئورگی گولسیانی مدافع گلزن پرسپولیس از عملکرد برخی داورهای ایرانی انتقاد کرد و مدعی شد که کمک داور ویدئویی برای لیگ ایران بسیار ضروری و مهم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گئورگی گولسیانی حالا بهترین گلزن این فصل پرسپولیس است. بازیکنی که ششمین گل خود را در وقت‌های اضافه بازی با سپاهان به ثمر رساند و پیروزی سرخپوشان مقابل حریف طلایی پوش را قطعی کرد.

گولسیانی البته با نوعی تواضع درباره این دستاورد خود صحبت می‌کند و می‌گوید چندان توجهی به آمار تعداد گل زدن‌هایش ندارد اما هواداران پرسپولیس به خوبی می دانند که زدن شش گل توسط بازیکنی خارجی چه معنایی دارد. کاری که بیش از پنجاه خرید خارجی این تیم موفق به انجامش نشده بودند.

او در گفتگوی جدید خود درباره کمک داور ویدئویی و عملکرد داورهای ایران صحبت کرده است که در ادامه می خوانید.

در این ایران اعتراض به داوری یک کار معمول است. تو به عنوان یک خارجی عملکرد داوران ایرانی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

«برخی از داوران واقعاً اشتباهات باورنکردنی دارند. البته عملکرد برخی از آنها را دوست دارم. من در یک مصاحبه گفتم که VAR برای این لیگ بسیار مهم و ضروری است. مثلاً دو اشتباه بازی آخر که از داور به یاد آوردم عجیب بودند. اشتباه اول درمورد دانشگر بود که در نیمه اول با خطا عیسی آل‌کثیر  را متوقف کرد و باید کارت زرد دوم می‌گرفت و اشتباه دوم نیمه دوم بود. مسعود ریگی حمله ما را با هند متوقف کرد و این می‌توانست دومین کارت زرد او باشد اما داور او را بخشید.»

فکر می‌کنی با تکنولوژی داور ویدیویی حل می‌شود؟

«بله. چون VAR وجود نداشت، سیاوش یزدانی در ضربات ایستگاهی خیلی ناعادلانه سعی می‌کرد به من ضربه بزند. ضربه‌ای به گردن یا به پاهایم زد اما داور واکنشی نداشت. مطمئنم روزی فناوری VAR در ایران خواهد بود و اینگونه اشتباهات بالاخره پایان خواهد یافت. داوران نیز انسان هستند، نه ربات و ممکن است اشتباه کنند.»

تو بعد از دو گل به سپاهان خوشحالی نکردی که این هم جالب بود.

«چون سه سال را در سپاهان گذرانده ام و خاطرات خوبی دارم و دوستان زیادی دارم. افراد زیادی از اصفهان هستند که به آنها احترام می‌گذارم. من 4 سال از 6 سال فوتبالم را در اصفهان گذرانده‌ام.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *