بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آقای گل بوشهری استقلال آماده هت تریک برابر نساجی

انگیزه بالای محمد محبی برای گلزنی مجدد برابر نساجی با پیراهن استقلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۳
محمد محبی

محمد محبی ستاره بوشهری استقلال امیدوار است در سومین بازی خود مقابل نساجی در این فصل دوباره موفق به گلزنی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد محبی ستاره بوشهری استقلال امیدوار است در سومین بازی خود مقابل نساجی در این فصل دوباره موفق به گلزنی شود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت تا با پیروزی در این رقابت فاصله سه امتیازی تا صدر جدول را کمتر یا حفظ کند.

آبی‌ها در شرایطی در ورزشگاه وطنی مقابل حریف خود قرار خواهند گرفت که پیش از این در دو بازی در لیگ و سوپرکاپ این تیم را شکست داده و حالا امیدوارند با پیدا شدن ترکیب ثابت تیمشان برای سومین بار هم نساجی را شکست دهند.

ترکیب ثابتی که یکی از ستون های تاثیرگذار آن محمد محبی است. ستاره بوشهری تیم استقلال که در این فصل برابر نساجی عملکرد قابل قبولی داشته و شروع گلزنی‌هایش برای استقلال مقابل این تیم در بازی رفت رقم خورد.

محبی در دیدار سوپرجام هم نمایش امیدوارکننده ای برابر شاگردان مطهری داشت و شاید اگر بدشانس نبود استقلال و خودش را صاحب گل‌های دیگری در آن بازی می‌کرد.

محبی که در بازی‌های این فصل برای استقلال در مجموع پنج گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده، حالا امیدوار است در ورزشگاه وطنی هم پایش به گلزنی باز شده تا ششمین گل فصل خود را به ثمر رسانده و به صدر جدول گلزنان نزدیک تر شود. محبی که در بازی رفت پس از گلزنی برابر نساجی روی دور افتاد و مقابل گل گهر و فولاد هم گلزنی کرد، شاید با تکرار این روند بتواند علاوه بر رساندن تیمش به صدر جدول، رتبه خودش را هم در جدول گلزنان ارتقا دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *