بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دانشگر محروم می شود؟

آیا محمد دانشگر احضار و محروم می‌شود؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۲

این روزها ماجرای شادی گل محمد دانشگر حسابی داغ شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

البته هنوز کسی نمی داند که منظور محمد دانشگر از این نوع شادی گل چیست. حتما شادی گل او را دیده اید که حالا حسابی جنجال ساز شده است.

در بازی سپاهان مقابل پرسپولیس و پس از گل به خودی دانیال اسماعیلی فر، دانشگر برای دومین بار، این شادی گل جنجالی را تکرار کرد. برخی رسانه ها این شادی گل را زننده دانسته بودند و حتی گفته بودند او به زودی از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال احضار می شود و فقط کمیته اخلاق یا انضباطی بودن رکن قضایی احضار کننده مشخص نیست. این شادی گل از سوی هواداران پرسپولیس حرکت غیراخلاقی قلمداد شد و آنها در فضای مجازی حسابی نسبت به این ماجرا واکنش نشان دادند.

هر چند هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که مدافع جنجالی تیم فوتبال سپاهان از سوی کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق احضار می شود اما خود دانشگر به دوستان نزدیکش گفته است که این شادی را از اکرم عفیف کپی کرده است و البته باید دید در صورت احضار او به کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق دانشگر چه دفاعی نسبت به این شادی گل خواهد داشت.

محمد دانشگر سابقه بازی در تیم های استقلال و سپاهان و سایپا و نفت تهران را در کارنامه دارد. زمانی که در تیم استقلال بازی می‌کرد همیشه برای بازیکنان و هواداران پرسپولیس کری می‌خواند و حالا که به تیم سپاهان رفته است بعد از گلی که البته دانیال اسماعیلی فرد به تیم خودش زد، شادی گل جنجالی را انجام داد که هم عکاسان و هم دوربین های فیلمبرداری و حتی پخش زنده تلویزیون آن را ثبت و ضبط کردند.

آنطور که روزنامه خبر ورزشی نوشته است باشگاه پرسپولیس از این مدافع سابق استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرده است و حالا باید دید کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق درباره دانشگر چه تضمیمی خواهد گرفت.

لازم به ذکر است محمد دانشگر در دقیقه ۴۶ دیدار با پرسپولیس به دلیل مصدومیت از زمین خارج و جای خودش را به نیلسون جونیور برزیلی داد.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “دانشگر محروم می شود؟”

  1. سام. گفت:
    0
    0

    بزرگترین تنبیه برای این بی شخصیت، اینه که مجبورش کنم هفته‌ای یکبار به حمام بره و موهاش رو شانه کنه. شلخته نرین فوتبالیستها که پاش به اصفهان باز شده.
    این حرکت به حساب باشگاه ثبت خواهد شد و باید از طرف باشگاه هم تنبیه درست و حسابی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *