بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام کونسیسائو برای طارمی ؛ مربی پورتو پشت ستاره ایرانی اش درآمد

سرخیو کونسیسائو : طارمی آنقدر برای پورتو دستاورد داشته که به دو ماه گذشته نگاه نمی‌کنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۲
سرخیو کونسیسائو

سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ژیل ویسنته به حمایت از مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ژیل ویسنته به حمایت از مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود پرداخت.

به گزارش پارس فوتبال، پس از شکست برابر اینتر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب پورتو در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ پرتغال به مصاف ژیل ویسته و یاران علی علیپور می رود. سرجیو کونسیسائو سرمربی آبی و سفیدها در نشست خبری پیش از این بازی، به صحبت درباره مهدی طارمی پرداختند.

مهاجم ایرانی پورتو فصل را فوق العاده آغاز کرد اما در 9 دیدار گذشته، تنها یک بار توانسته است دروازه ویزلا را باز کند و همین مسئله منجر به نگرانی هواداران اژدها شده است. مسئله ای که سوژه کنفرانس مطبوعاتی سرمربی جوان پورتو شد و او در این خصوص پاسخ داد.

در حاشیه این نشست، یکی از خبرنگاران از سرخیو کونسیسائو پرسید که مهدی طارمی در سال 2023 از آمار گلزنی خود فاصله گرفته است و آیا این به غیبت اوا نیلسون مربوط است؟ سرمربی پورتو نیز در این باره پاسخ داد:

این ربطی به غیبت اوا نیلسون ندارد. شما می گویید طبق آمار… من به عملکرد طارمی در میلان و دیدار مقابل اینتر نگاه می کنم، او بازی بسیار خوبی انجام داد. البته خامه روی کیک این بود که او یکی از موقعیت هایش را گل می کرد. اما اگر او موقعیتی خلق نمی کرد یا ضعیف کار می کرد، آن زمان بود که من نگران می شدم.

او ادامه داد:

گل ها از راه می رسند و طارمی به زودی گلزنی می کند. طارمی آنقدر به تیم کمک کرده و برای پورتو دستاورد داشته است که که به دو ماه گذشته نگاه نمی‌کنم. او یک حرفه ای بزرگ است، یک بازیکن بزرگ، که قبلاً خیلی به پورتو کمک کرده و در آینده نیز به این کار ادامه خواهد داد.

پورتو در شرایطی فردا شبه به مصاف ژیل ویسنته می رود که تیم حریف نیز علی علیپور را در اختیار دارد. در صورت حضور این بازیکن در زمین، دوئل میان او و طارمی نیز می تواند در نوع خود جالب باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *