بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مالکوم تغییر تابعیت داد ؛ روسیه به جای برزیل

مالکوم و کلودینیو شهروند روسیه شدند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
مالکوم و کلودینیو شهروند روسیه شدند

رئیس‌جمهور روسیه با اعطای تابعیت این کشور به دو بازیکن مشهور برزیلی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ موافقت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی دولتی اطلاعات حقوقی روسیه؛ مالکوم و کلادینیو (اتباع برزیل) با موافقت ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور) شهروندی روسیه را دریافت کردند.

مالکوم در آگوست 2019 با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از بارسلونای اسپانیا به زنیت روسیه پیوست. این بازیکن برزیلی در این فصل 23 بازی برای زنیت انجام داد که حاصلش 15 گل و 7 پاس بوده است. کلودینیو نیز در تابستان 2021 به این تیم پیوست. این هافبک در این فصل 19 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. او سه گل زد و 8 پاس گل داد. هر دو بازیکن در المپیک توکیو با تیم ملی فوتبال برزیل قهرمان شدند و طلا گرفتند.

اعطای شهروندی به مالکوم و کلادینیو مسیر این دو بازیکن برزیلی را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال روسیه هموار می‌کند. رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه نیز ابراز امیدواری کرد مالکوم و کلادینیو به زودی به تیم ملی این کشور دعوت شوند.

همچنین آری، مهاجم پیشین برزیلی تیم ملی فوتبال روسیه که در سال 2018 تابعیت این کشور را دریافت کرده بود،گفت:

فکر می‌کنم برای بازیکنانی از برزیل که می‌خواهند برای تیم ملی روسیه بازی کنند اتفاق خوبی باشد. دریافت پاسپورت روسی توسط مالکوم و کلودینیو نیز به تمایل سایر بازیکنان فوتبال برزیل برای اخذ تابعیت روسیه کمک خواهد کرد. امیدوارم مالکوم و کلادینیو در آینده به تیم ملی روسیه کمک کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *