بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب کلوپ به هواداران لیورپول درخصوص صلاح

یورگن کلوپ : صلاح می‌خواهد همه رکوردها را بشکند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۲
یورگن کلوپ

یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول و کریستال پالاس به تمجید از محمد صلاح پرداخت و وعده رکوردشکنی مجدد این بازیکن را داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول و کریستال پالاس به تمجید از محمد صلاح پرداخت.

به گزارش پارس فوتبال، محمد صلاح که با 126 گل پس از رابی فاولر با 128 گل در رده دوم بهترین گلزنان تاریخ لیورپول قرار دارد، در دیدار مقابل کریستال پالاس به دنبال دستیابی به این رکورد خواهد بود.

کلوپ در اظهاراتی به اسکای اسپورت درباره صلاح گفت:

او در لیورپول یک اسطوره است و ما ارزش اسطوره‌ها را در زمان غیبت آنها متوجه می‌شویم، نه زمانی که حضور دارند. او بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند و طبیعی است که گاهی هم خیلی خوب نباشد.

وی افزود:

وقتی لحظه‌ای فرا می‌رسد که او اینجا نیست، یک نفر به اعداد و ارقام نگاه می‌کند و می‌گوید ما عظمت واقعی را دیده‌ایم. این یک حقیقت است، اما من مربی او هستم و زمانی می‌توانیم دوران حرفه‌ای او را جشن بگیریم که هر دوی ما دوران حرفه‌ای خود را به پایان برسانیم و ببینیم چقدر عالی بوده است که صد درصد هم همینطور خواهد بود. تا آن زمان باید کار کنیم.

کلوپ همچنین گفت:

او کارهای دفاعی هم انجام می‌دهد و موقعیت‌هایی را از دست می‌دهد و گل هم می‌زند و در این شکی نیست. او در آخرین مسابقه موفق به شکستن یک رکورد شد. او دوست دارد رکوردها را بشکند و مالک آنها شود. سهم صلاح در هر چیزی که ما در سال‌های گذشته به دست آورده‌ایم، فوق‌العاده است.

کلوپ سپس به بازی‌های اخیر لیورپول اشاره کرد و گفت:

ما مقابل نیوکاسل و اورتون سطح بهتری نسبت به بازی‌های قبل از آن ارائه دادیم و مقابل رئال مادرید خوب شروع کردیم و دو گل زدیم و سپس یک گل دریافت کردیم و کاملا مشخص بود که ما ثبات نداشتیم.

او ادامه داد:

البته در فوتبال باخت 5-2 خوب نیست، اما اینها چیزهایی است که می‌تواند اتفاق بیفتد؛ به خصوص در مواجهه با حریفی مانند رئال مادرید که احساس آرامش و اعتماد به نفس دارد و بنابراین به دریافت دو گل اهمیتی نمی‌دهند؛ چند تیم هستند که تحت تاثیر دو گل تاخیر قرار نمی‌گیرند؟

کلوپ در پایان گفت:

آنها سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن همین اتفاق را تجربه کردند. این اتفاق سه بار رخ داد و در نهایت آنها قهرمان شدند. این رئال مادرید است. حالا ما باید از اشتباهات درس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *