بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ماندگار از اسطوره تکرارنشدنی بارسلونا ؛ کارلوس پویول + فیلم

کلیپ رسمی لالیگا از لحظات برتر کارلوس پویول در بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱


کلیپ رسمی لالیگا از لحظات برتر کارلوس پویول در بارسلونا را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین لحظات کارلوس پویول اسطوره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در رقابت های لالیگا را آماده کرده ایم.


کارلِس پویول ایسافورکادا (اسپانیایی: Carles Puyol Saforcada‎؛ زادهٔ ۱۳ آوریل ۱۹۷۸) بازیکن فوتبال سابق اسپانیایی است که در تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کرد. وی در جریان بازی آلمان و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ گل مهم دوران فوتبالش در تیم ملی اسپانیا را وارد دروازه نویر کرد و موجب صعود تیمش به دیدار نهایی شد.

او کاپیتان نسل طلایی بارسلونای پپ بود و تیم قدرتمند پپ گواردیولا را رهبری می‌کرد. او با بارسلونا تنها ۶ گانه تاریخ را بدست آورد که تا کنون هیچ تیمی بجز بارسلونا ۲۰۰۹ و بایرن‌مونیخ ۲۰۲۰ در تاریخ فوتبال به همچین دست‌آوردی دست نیافته‌است. تمام دوران حرفه ای خود را در باشگاه بارسلونا گذراند و اصطلاحاً بازیکن تک باشگاهی به حساب می‌آید. وی یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال است.

او در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار بود به عنوان مهمان در برنامه بیست‌هجده به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و در جریان بازی ایران و اسپانیا حضور یابد؛ اما این اتفاق به دلیل هزینه بالایی که داشت رخ نداد و فردوسی‌پور در برنامه آن روز به نشانه اعتراض نیامد و محمدرضا احمدی به تنهایی مجری آن قسمت از برنامه بود.

پست اصلی او مدافع وسط است، اما این توانایی را داشت که در دفاع کنار، مخصوصاً دفاع راست، بازی کند. او از اوت ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۴، به عنوان جانشین لوئیس انریکه وظیفهٔ کاپیتانی بارسلونا را بر عهده داشت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *