بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

راز روزهای درخشان شیاطین سرخ چیست؟

برونو فرناندز : به نظر من تحول به وجود آمده در تیم ما، بعد از بازی با لیورپول شکل گرفت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۶
برونو فرناندز

برونو فرناندز معتقد است که روند نتایج قابل توجه اخیر، بعد از پیروزی مهم مقابل لیورپول شروع شد. منچستریونایتد این روزها کاملا روی فرم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برونو فرناندز معتقد است که روند نتایج قابل توجه اخیر، بعد از پیروزی مهم مقابل لیورپول شروع شد.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد در حالی موفق شد با برتری مقابل بارسلونا طی دو دیدار رفت و برگشت به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام اتحادیه مقابل نیوکسل قرار دارد. تیم اریک تن هاخ روز به روز با اعتماد به نفس بیشتر، نمایش امیدوارکننده‌تری از خود به نمایش می‌گذارد و برونو فرناندز، کاپیتان این تیم معتقد است که روند کنونی، نشات گرفته از پیروزی ماه آگوست مقابل لیورپول است.

او با تاکید به اهمیت غلبه بر لیورپول گفت:

به نظر من تحول به وجود آمده در تیم ما، بعد از بازی با لیورپول شکل گرفت. جو ورزشگاه پرشور بود. فکر می‌کنم اولین تکلی که لیساندرو مارتینز زد، باعث شد که هواداران خیلی تهییج شوند. همان لحظه بلافاصله همه متوجه شدند که شب، شب ماست. این دفعه دیگر نوبت ما بود و این ما بود که باید می‌بردیم و شرایط را تغییر می‌دادیم.

ستاره پرتغالی یونایتد در ادامه افزود:

فکر می‌کنم از آن بازی (لیورپول) به بعد بود تا بازی با سیتی عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ با وجود اینکه در آن بازی شکست خوردیم اما دوباره تا بازی با آرسنال باورنکردنی ظاهری شدیم.

با توجه به نیمکت نشینی هری مگوایر، فرناندز در اکثر بازی‌های این فصل بازوبند کاپیتانی یونایتد را بسته است. او بعد از جدایی رونالدو، دوباره نقش پررنگ تری در جمع شیاطین سرخ پیدا کرده و از عوامل مهم بردهای مهم اخیر مقابل سیتی، لیورپول، آرسنال، تاتنهام و بارسلونا به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *