بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک سنگین دو ستاره جذاب به استقلال و ساپینتو + جزئیات

عدم حضور مهدی مهدی‌پور و علیرضا رضایی مقابل نساجی مازندران به دلیل مصدومیت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۵
مهدی مهدی‌ پور و علیرضا رضایی دیدار مقابل نساجی را از دست دادند

مهدی مهدی‌ پور و علیرضا رضایی دو بازیکن تیم استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم‌شان را در بازی با نساجی مازندران همراهی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی مهدی‌ پور  و علیرضا رضایی دو بازیکن تیم استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم‌شان را در بازی با نساجی مازندران همراهی کنند تیم استقلال سه‌شنبه هفته آینده در هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت. شاگردان ریکاردو ساپینتو که با 4 پیروزی متوالی در لیگ برتر به جمع مدعیان بازگشتند در آخرین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ملوان انزلی را شکست دادند تا به روند خوب‌شان ادامه دهند.

استقلال برای بازی با نساجی دو بازیکن تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. مهدی مهدی‌ پور و علیرضا رضایی دو بازیکنی هستند که هنوز از بند مصدومیت رهایی نیافته‌اند. مهدی‌پور، هافبک استقلال از هفته ذشته در بخش‌هایی از تمرینات شرکت کرد اما مشخص شد هنوز آمادگی کامل ندارد و چند روز اخیر به تمرینات اختصاصی پرداخته است. مهدی مهدی‌ پور چندین هفته متوالی است که از میادین دور بوده و مشخص نیست چه زمانی آماده خواهد شد.

علیرضا رضایی، سنگربان جوان استقلال نیز در بازی استقلال با نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و جای خود را در آن بازی به دروازه‌بان سوم یعنی سینا سعیدی‌فر داد. ساپینتو خیالش از سید حسین حسینی راحت است که از دو دیدار قبلی به ترکیب استقلال بازگشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *