بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب گزینه خرید منچستریونایتد ؛ تن هاخ ستاره ناپولی را می خواهد + فیلم

مهارت های برتر کیم مین جائه در ناپولی در فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۱


طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، منچستریونایتد توجه خود را به کیم مین جائه، معطوف کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از کوریره دلو اسپورت، آبی‌های آسمانی فصل رویایی را سپری می‌کنند و بعد از صدرنشینی در سری آ، حالا می‌خواهند نشان دهند که نتایج خوب آن‌ها اتفاقی نبوده است. یکی از ستاره های ناپولی کیم مین جائه بازیکن کره جنوبی است که عنصری ضروری برای تیم اسپالتی به شمار می‌رود و قیمت او حدود ۴۸ میلیون یورو برآورد شده است.

منچستریونایتد در تلاش است تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و سال آینده در این رقابتها حضور داشته باشد. شیاطین سرخ در حال حاضر در رده سوم و همچنان در لیگ اروپا حضور دارند.

طبق گزارش “کوریره دلو اسپورت”، علیرغم تلاش در چندین جبهه، باشگاه بریتانیایی چشم به فصل آینده دارد و ایده تن هاخ تقویت خط دفاعی است. بر این اساس کیم مین جائه، بازیکن ناپولی اصلی ترین هدف یونایتد است. این مدافع یک بازیکن کلیدی در برنامه های اسپالتی است که دوران خوبی را در این تیم سپری می‌کند و قیمت درخواستی او حدود ۴۸ میلیون یورو اعلام شده است.

در صورتی که این انتقال صورت گیرد، کیم گرانترین انتقال یک بازیکن آسیایی را در اروپا به نام خود ثبت خواهد کرد.

ناپولی با هدایت اسپالتی با اقتدار قهرمان نیم‌فصل شد و این باعث شده است تا هواداران تیم، امید زیادی به قهرمانی تیم در پایان فصل داشته باشند. آخرین باری که ناپولی توانست قهرمانی در سری A را به دست آورد به سال ۱۹۹۰-۱۹۸۹ برمی‌گردد که با درخشش دیگو مارادونای فقید توانست به این عنوان دست پیدا کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *