بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره فولاد در آسیا کریس رونالدو شد + عکس

پرش فوق العاده مهدی شیری در دیدار فولاد و الفیصلی برای دفع توپ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۶
مهدی شیری

مهدی شیری به عنوان یکی از نفرات باتجربه فولاد خوزستان توانست در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی جالب توجه از خود به جا بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شیری به عنوان یکی از نفرات باتجربه فولاد خوزستان توانست در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی جالب توجه از خود به جا بگذارد، اما یک تصویر از او طی روزهای اخیر در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، فولاد خوزستان شب گذشته در نمایشی قابل‌تمجید مقابل الهلال عربستان قرار گرفت در نهایت اما در دقایق پایانی تسلیم حریف شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. آنها که با عبور از الفصیلی به جمع چهار تیم برتر آسیا در منطقه غرب راه یافته بودند و تنها دو گام تا فینال این فصل فاصله داشتند، با حاشیه بزرگی مواجه شدند. استعفای جواد نکونام بعد از برتری مقابل الفصیلی اردوگاه این تیم را با حاشیه بزرگی همراه کرد و بعد از قرعه‌کشی و مشخص شدن حریف آنها در این مرحله که الهلال عربستان بود، تصور می‌شد اتفاق تلخی در انتظار نماینده ایران باشد.

با این حال، فولاد خوزستان در نمایشی قابل‌ستایش حتی بارها تا فروپاشی دروازه الهلال که به عنوان مدعی اصلی این رقابت‌ها محسوب می‌شود، پیش رفتند و در نهایت اما نتوانستند به هدف خود دست یابند. در نهایت فولاد با شکست یک – صفر مقابل الهلال حذف شد و به خانه برگشت.

یکی از بازیکنانی که طی این دور از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود نمایشی جالب توجه از خود به جا بگذارد مهدی شیری است. مدافع راست اسبق پرسپولیس که به شکلی عجیب از این تیم جدا شد و خاطره خوبی از لیگ قهرمانان آسیا و فینال این رقابت‌‎ها در ذهن نداشت. او اما در ترکیب فولاد خوزستان با استفاده از تجربه بالای خود توانست یک عملکرد قابل توجه را به خود اختصاص دهد.

شیری در بازی شب گذشته مقابل الهلال نیز یکی از بازیکنانی بود که بارها در سمت راست دفاعی تیمش، مانع از تحقق هدف حریف قدرتمند شد. او دو بار در این بازی موفق به دفع حملات حریف شد و دقت پاس او نیز 76 رصد بود که یکی از موفق‌ترین بازیکنان این تیم در این بازی محسوب می‌شود. با این حال با توجه به حریف روبروی او که سالم الدوساری به عنوان یکی از چهره‌های مطرح حریف بود، توانست او را در دستیابی به دروازه تیمش ناکام گذاشته و از سوی کادرفنی با رضایت کامل بازی را به پایان برساند.

نکته جالب توجه در حضور این فصل مهدی شیری در لیگ قهرمانان آسیا اما مربوط به یکی از تصاویری است که او با پرشی خیره‌کننده در صدد دفع توپ است. پرشی که واکنش‌های جالبی را در فضای مجازی و بین فوتبال‌دوستان نیز شکل داده و خیلی از هواداران پرسپولیس نیز به تغییرات جالب و عملکرد برتر او در ترکیب فولاد خوزستان نسبت به دوره حضورش در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پرداخته‌اند.

مهدی شیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *