بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده انتقاد یحیی گل محمدی از بیرو

دلیل انتقاد یحیی گل‌ محمدی از علیرضا بیرانوند چه بود؟

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۹
پرسپولیس

دلیل ناراحتی یحیی گل‌محمدی از دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس چه بود؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی شکست سنگین طلایی پوشان را ورزشگاه نقش جهان اصفهان رقم زد که آنها دو بار به بازی برگشتند و توانستند گل‌های خورده را جبران کنند اما در نهایت این پرسپولیس بود که روز فوق‌العاده‌ای را در نصف جهان تجربه کرد.

نکته قابل توجه این بازی برای قرمزها، انتقاد یحیی گل‌محمدی از عملکرد بیرانوند روی ضربات از راه دور و شوت‌های بازیکنان سپاهان بود. بیرانوند روی شوت بازیکنان سپاهان اکثر توپ را به صورت دو ضرب مهار می‌کرد تا این موضوع انتقاد یحیی را به دنبال داشته باشد.

البته انتقاد سرمربی پرسپولیس از گلر تیمش کاملا منطقی بود چرا که روی گل دوم سپاهان، اشتباه بیرانوند در مهار توپ با تیزهوشی فرشاد احمدزاده همراه شد تا بازی در دقیقه 74 به تساوی 2-2 کشیده شود.

هرچند علیرضا بیرانوند اعتقاد داشت در این صحنه روی او خطا شده اما هیچ خطایی در کار نبود و دفع ناقص خودش این موقیت را در اختیار فرشاد احمدزاده گذاشت.

به نظر می‌رسد این موضوع در تمرینات چند روز آینده قرمزها پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در دستور کادر فنی و مربی دروازه‌بان‌ها ی قرمزها قرار بگیرد تا رقبا از این ضعف نتوانند به پرسپولیس ضربه بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *