بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طارمی همچنان می درخشد

مهدی طارمی در کنار امباپه و مسی!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۷
مهدی طارمی

مهدی طارمی ، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا نشان داده است که می‌تواند هر خط دفاعی را به‌هم بریزد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پورتو در حالی از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه – به وقت تهران) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف اینتر می‌رود که نگاه‌ها به مهدی طارمی در خط حمله نماینده پرتغال خواهد بود، مهاجمی که انتظار می‌رود خط دفاعی نراتزوری را به دردسر بیندازد. در آستانه این دیدار حساس آماری منتشرشده که نشان می‌دهد طارمی یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در کنار بازیکنان سرشناسی همچون محمد صلاح، لیونل مسی و کیلیان امباپه است.

طارمی 30 ساله این فصل در هفت گل پورتو (پنج گل زده و دو پاس گل) در رقابت‌های لیگ قهرمانان نقش مستقیم داشته است و از این حیث تنها محمد صلاح از لیورپول با مشارکت در 10 گل، کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن با مشارکت در 10 گل، وینیسیوس جونیور از رئال مادرید با مشارکت در هشت گل و لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن با مشارکت در هشت گل را بالای سر خود می‌بیند.

مهاجم تیم ملی کشورمان در جدول رده‌بندی گلزنان این فصل لیگ قهرمانان اروپا هم با پنج گل‌ زده به طور مشترک با ارلینگ هالند، ژوائو ماریو و روبرت لواندوفسکی در رده چهارم مشترک است و بالای سر خود صلاح با هشت گل زده، امباپه با هفت گل زده، وینیسیوس جونیور با شش گل زده را می‌بیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *