بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیاوش در جلد یزدانیِ استقلال مقابل پرسپولیس

گل اول پرسپولیس به سپاهان روی خطای بچه گانه سیاوش یزدانی در محوطه جریمه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۰
سیاوش یزدانی

آخرین حضور ثابت سیاوش یزدانی در یک بازی رسمی مصاف استقلال و سپاهان در هفته ابتدایی نیم فصل دوم لیگ برتر بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش یزدانی بار دیگر در ورزشگاه نقش جهان مرتکب خطایی شد که نگاه‌ها را به سوی او چرخاند.

به گزارش پارس فوتبال، آخرین حضور ثابت سیاوش یزدانی در یک بازی رسمی مصاف استقلال و سپاهان در هفته ابتدایی نیم فصل دوم لیگ برتر بود که این مسابقه در پایان با برتری 2 بر 1 طلایی‌پوشان تمام شد. مسابقه‌ای که چند ثانیه مانده به پایان تحت تأثیر خطای سیاوش یزدانی در محوطه جریمه استقلال روی شهریار مغانلو قرار گرفت و در ادامه مدافع سابق استقلال با اتهام خیانت به تیم از اردوی آبی‌پوشان کنار گذاشته شد تا به استقلال بپیوندد.

چند هفته پس از این مسابقه بار دیگر یزدانی در ترکیب اصلی سپاهان اشتباه مشابهی را تکرار کرد. یزدانی در این صحنه در تلاش برای ممانعت از ادامه حرکت محمد عمری پدیده این فصل پرسپولیسی‌ها در محوطه جریمه خودی بود که این برخورد در ابتدا از سوی بیژن حیدری قاضی وسط مسابقه، تمارض تشخیص داده شد ولی در ادامه محمدرضا منصوری از حیدری خواست تا پنالتی اعلام کند.

این تصمیم در ابتدا با اعتراض شدید سپاهانی‌ها مواجه شد، ولی در ادامه رفته رفته با این تصمیم کنار آمدند و پس از کارت زردی که به یزدانی نشان داده شد، گولسیانی مدافع میانی پرسپولیس دروازه تیم سابقش را با ضربه‌ای برخلاف جهت حرکت نیازمند باز کرد.

هنوز دقایقی از این پنالتی سپری نشده که دیدگاه‌های مختلفی درباره تصمیم بیژن حیدری و کمک‌هایش ایجاد شده است و بسیاری معتقدند برخورد یزدانی و عمری درحدی نبود که پرسپولیسی‌ها را مستحق اعلام پنالتی کند.

هر چه هست حیدری این تصمیم را گرفته تا یک بار دیگر یزدانی در نقش قربانی این اتفاقات قرار بگیرد، اما یک موضوع را می‌تواند به خوبی روشن کند که اتهامات وارد شده به این مدافع پس از مصاف برابر استقلال هم بی‌اساس بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *