بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات تند اسطوره استقلال ؛ کلا با شما مخالف هستم

مهدی رحمتی بعد از شکست مقابل نساجی در جام حذفی : نمی توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۲
مهدی رحمتی

سید مهدی رحمتی بعد از شکست مقابل نساجی در جام حذفی از عملکرد بازیکنانش تقدیر کرد و با نظر خبرنگاران مبنی بر افت کیفیت بازیکنان در نیمه دوم مخالفت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک که تیمش در ضربات پنالتی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب نساجی مازندران شد، با تشکر از هواداران اراکی حرف‌هایش را در نشست خبری آغاز کرد:

در ابتدای صحبت‌هایم تشکر ویژه دارم از هواداران خوب‌مان که 120 دقیقه تیم را تشویق کردند. من به شخصه شرمنده این عزیزان هستم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

او ادامه داد:

امروز همه دیدید که 120 دقیقه تیم آلومینیوم مالک میدان بود و موقعیت‌های گل ایجاد کرد. انواع و اقسام موقعیت‌های گلزنی را داشتیم، ولی خب خیلی ساده از موقعیت‌هایی که داشتیم، گذشتیم و از آن‌ها استفاده نکردیم. در 90 دقیقه باید کار را تمام می‌کردیم ولی خب پنالتی هم جزوی از فوتبال است و شاید برای اولین مرتبه در کسوت مربیگری فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و ما در پنالتی بازی را واگذار کردیم.

کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی با تبریک به نساجی بابت صعود حرف‌هایش را ادامه داد:

خسته نباشید می‌گویم به تیم نساجی و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم. محکوم هستیم به اینکه دوباره از فردا سرمان را بالا بگیریم، تلاش کنیم تا به امید خدا در لیگ روند رو به جلوی خودمان را ادامه بدهیم. خوشحالم امروز هوادارانی که به استادیوم آمدند یک فوتبال خیلی خوب را دیدند. یک فوتبال پرموقعیت را دیدند. اینکه شما بتوانید در 120 دقیقه حتی یک موقعیت گل به تیم حریف ندهید و انواع و اقسام موقعیت‌ها را ایجاد کنید، فکر می‌کنم ما مستحق این بودیم که از جام حذفی کنار نرویم.

اولین سؤال از مهدی رحمتی درباره تکرار پنالتی‌ای بود که حسین پورحمیدی از عبدالله زاده بازیکن نساجی گرفت ولی کمک داور به دلیل جدا بودن پاهایش از خط دروازه آن را تکرار کرد. سرمربی آلومینیوم در واکنش به این سؤال بار دیگر در نشست خبری کیفیت پخش تلویزیونی مسابقه را زیر سوال برد و از صدا و سیما به دلیل کیفیت پایین تصاویر انتقاد کرد. سؤال دوم از مهدی رحمتی انتقاد از عملکرد آلومینیوم اراک بود و اینکه سبزپوشان اراکی در نیمه دوم و وقت‌های اضافی عملکرد خوبی نداشته‌اند و به مساوی رضایت داده‌اند. سرمربی آلومینیوم در واکنش به این سؤال گفت:

من با احترامی که برای شما قائل هستم و بی‌احترامی هم نمی کنم، با نظر شما کاملا مخالفم. در دقیقه 3+90 آقای محمدزاده توپ را از وسط محوطه شش قدم گل نکرد. من کلا با شما مخالف هستم.

این خبرنگار که به نظر می‌‍رسد از سوی صدا و سیما در نشست خبری حضور پیدا کرده بود، در ادامه تأکید کرد پنالتی تکرار شده نساجی را از چندین زاویه پوشش داده‌اند. رحمتی در واکنش به موضع‌گیری او این‌طور پاسخ داد:

اگر نشان دادید دست‌تان درد نکند. ولی من نفهمیدم. اگر شما صحنه‌ای را دارید که می‌توانید ثابت کنید پنالتی تکرارش اشتباه بوده یا درست بوده را به من نشان بدهید و از شما ممنونم.

خبرنگار دیگری از کیفیت تیم فوتبال آلومینیوم در دقایق پایانی مسابقه انتقاد کرد و اعتقاد داشت که باید زاپاتا زودتر تعویض می‌شد. رحمتی ضمن تائید صحبت‌های این خبرنگار گفت:

نظر شما درست است، اما هانسل (زاپاتا) با توجه به نوع بازی نساجی و با توجه به خط دفاعی تیم حریف می ‌توانست به ما کمک کند. چه بسا که برنامه ما با زاپاتا این بود که به فضای پشت دفاع حریف برویم. تا زمانی هم که ایشان در بازی بود، ما خوب بازی کردیم و بعد هم که آقای خلعتبری آمدند، خوب کار کردیم.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تأکید کرد:

فکر می‌کنم هیچ جای ایراد گرفتنی از تیم من نیست و خودم هم نمی‌دانم باید از چه چیزی ایراد بگیرم. شاید یک مقدار سهل‌انگاری در زدن ضربات آخر یا …. نمی‌دانم دیگر چه بگویم. شاید اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم بازی را با دو یا سه اختلاف می‌بردیم.

سید مهدی رحمتی در واکنش به خبرنگار دیگری که اعتقاد داشت آلومینیوم عملکرد خوبی دارد ولی به نظر می‌رسد به یک مهاجم دیگر برای مواقع ضروری نیاز دارد، این‌گونه پاسخ داد:

به امید خدا اول فصل بعد شما صحبت کنید و ما مهاجم می‌خریم.

خبرنگار دیگری از رحمتی درباره صحبت‌های زیاد با پورحمیدی در حین ضربات پنالتی پرسید که سرمربی آلومینیوم بار دیگر با تائید حرف‌های این خبرنگار گفت:

اگر این‌طور بوده که اشتباه است و آقای پورحمیدی درست می‌گویند. ضربات پنالتی را بارها و بارها تجربه کرده‌ام. در آن لحظه دروازه‌بان است که تصمیم می‌گیرد و زننده پنالتی است که تصمیم می‌گیرد. شما هیچ دخل و تصرفی نمی‌توانید در آن داشته باشد. وقتی ضربه زده می‌شود صدم ثانیه است و شاید از صدم ثانیه هم کمتر است. زمانی هست که اصلا قبل از ضربه پنالتی شما تصمیم می‌گیرید که مثلا به سمت راست حرکت کنید ولی ناخودآگاه پنالتی‌زن که می‌رسد به سمت چپ می‌روید. دست خود شما نیست. آقای پورحمیدی هم دو پنالتی گرفته و اگر از بیرون با او صحبت شده هم درست بوده، حالا یکی را تکرار دادند که دیگر دست ما نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *