بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعویض های طلایی ساپینتو ؛ رازی که ملوان را به زانو درآورد

شیوه هجومی استقلال در نیمه دوم با تعویض های طلایی عامل پیروزی برابر ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۰
استقلال

اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال در مصاف با ملوان و در نیمه نخست هر چه می رفت، به در بسته می خورد و به خاطر دفاع چند لایه تیم میهمان نتوانست، به روزنه های نفوذ دست پیدا کند و در نهایت نیمه نخست بدون اینکه دروازه دو تیم به صورت جدی تهدید شود، به پایان رسید.

ترکیب تیم استقلال در این بازی به نسبت بازی های قبلی دستخوش تغییر شده بود. صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته بودند و کوین یامگا تبدیل به وینگر راست تیم شده بود و با نیمکت نشینی امیر ارسلان مطهری، محمد محبی به نوک خط حمله رفت. با شروع نیمه دوم ریکاردو ساپینتو ایده اش را تغییر داد، به این صورت که صالح حردانی از ترکیب تیم خارج شد و امیر ارسلان مطهری به نوک خط حمله برگشت و کوین یامگا و محمد محبی به پست های گذشته اشان برگشتند. دفاع و وینگر راست. در ادامه هم آرمان رمضانی به ترکیب تیم اضافه شد. دو گل از سوی امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی. نقش این تعویض ها در پیروزی استقلال پر رنگ تر از 10 نفره شدن ملوان بود.

این تعویض ها که بسیار به موقع صورت گرفت، نشان داد ریکاردو ساپینتو در اوج شور و هیجان روی نیمکت و سکوها حواسش به بازی است و به موقع بازیخوانی و تعویض می کند. استقلال دیروز یک بار دیگر راه پیروزی در برابر تیم هایی که در دفاع فشرده بازی می کنند، را تمرین و البته به خوبی به اجرا گذاشت و به نظر هم می رسید در نهایت برنده از میدان خارج شود. استقلال پیش از این و در مصاف با پیکان که در دفاع تیم سازمان یافته و قوی است با دو گل به برتری رسید و این می تواند، به استقلال در راه رسیدن به اهداف تاکتیکی اش کمک کند. پیروزی در برابر تیمی که دفاعی فوتبال می کند و این ایده را به خوبی به نمایش می گذارد، سخت است که استقلال دیروز هم از این مسیر سخت عبور کرد تا حالا به جمع 8 تیم برتر مسابقات جام حذفی ملحق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *