بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام راموس برای مسی : سورپرایز نشدم

سرخیو راموس : از گل مسی سورپرایز نشدم ؛ خخوشحالم که مقابلش بازی نمی‌کنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۰
سرخیو راموس

سرخیو راموس یک بار دیگر از لیونل مسی تمجید کرد و گفت خوشحال است که دیگر مقابل او بازی نمی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخیو راموس یک بار دیگر از لیونل مسی تمجید کرد و گفت خوشحال است که دیگر مقابل او بازی نمی کند.

به گزارش پارس فوتبال، لیونل مسی دیروز در بازی پی اس جی برابر لیل با کاشته دقیقه 95 خود باعث پیروزی دراماتیک تیمش شد. پی اس جی ابتدا دو گل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد. کیلیان امباپه در دقیقه 87 گل مساوی را به ثمر رساند و مسی هم تیر خلاص را زد. این گل شماره 16 مسی در همه رقابت‌های این فصل برای پی اس جی بود. او 14 پاس گل هم داده است و تنها نیمار با 17 پاس گل بالاتر از او است.

در پایان بازی همه خوشحال بودند و سرخیو راموس که در رئال سال ها با لیونل مسی رقابت داشت نیز از او تمجید کرد. مدافع اسپانیایی پی اس جی گفت:

از گل مسی سورپرایز نشدم چون او سال ها در بارسا چنین گل های تعیین کننده ای می زد و حالا در پی اس جی نیز همان کار را انجام می دهد. خوشحالم که حالا مسی در تیم من حضور دارد و مقابلش بازی نمی‌کنم.

این اولین باری نیست که راموس از مسی ستایش می‌کند. او نوامبر گذشته و در نشست خبری بازی با یوونتوس نیز از مسی تمجید کرده بود:

بدون شک داشتن مسی به عنوان هم‌تیمی بهتر است. به هر حال کنار مسی بازی کردن آسان‌تر از مقابل او بازی کردن است. پس جواب این سؤال خیلی واضح است. خیلی‌ها کنجکاو هستند رابطه من و مسی را بدانند. ما دو نفر هدفی مشترک داریم؛ کمک به پیروزی PSG. ما می‌خواهیم بهترین تیم را بسازیم و با تجربه و عملکرد خوب‌مان باعث موفقیت آن شویم. رابطه من با مسی فوق‌العاده است، ضمن اینکه میان بازیکنان تیم ما احترام متقابل وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *