بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دانلود فیلم های جدید عاشقانه

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۶
دانلود فیلم های جدید عاشقانه

سایت عسل دانلود برای راحتی کار بینندگان فیلم های عاشقانه را همراه با پخش آنلاین قرار داده است، دانلود فیلم رایگان را از رسانه عسل دانلود بخواهید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیلم های عاشقانه به رابطه ی عاطفی و احساسی بین افراد می پردازد و این فیلم ها از فیلم های مورد علاقه زوجین است.! فیلم های عاشقانه به ازدواج، برخورد های عاشقانه، حرف ها و رفتارهای رمانتیک ختم میشوند. سایت عسل دانلود برای راحتی کار بینندگان فیلم های عاشقانه را همراه با پخش آنلاین قرار داده است، دانلود فیلم رایگان را از رسانه عسل دانلود بخواهید.

5 فیلم عاشقانه زیبا و جدید

1- برفی

دانلود فیلم های جدید عاشقانه

 

فیلم عاشقانه Barfi! برفی با ژانری عاشقانه، کمدی و درام محصول 2012 کشور هند به کارگردانی انوراگ باسو است. نویسندگی این فیلم را آنوراگ باسوتانی باسو سانجیف دوتا بر عهده دارند. و بازیگرانی چون رانبیر کاپور ،پریانکا چوپرا ،ایلیانا دی‌کروز ،سراب شوکلا ،اشیش ویدیارتی ،جیشو سنگوپتا ،روپا گانگولیش در این فیلم هنرمندی کرده اند.!برفی (رانبیرکاپور) پسر کر و لالی است که زندگی او در سه مقطع زمانی و همچنین رابطه اش با جیل میل (پریانکا چوپرا) که مبتلا به اوتیسم است و شروتی (ایلینا دی کروز) روایت می شود. داستان فیلم : در دهه 1970 در گوشه ای زیبا از هند، بارفی. داستان سه جوان است که می آموزند عشق را نه می توان با هنجارهای عادی و غیرعادی جامعه تعریف کرد و نه مهار کرد. برفی، پسر کم شنوایی و گفتار، عاشق شروتی می شود. شروتی علیرغم علاقه عمیقی که به بارفی دارد، تحت فشار جامعه و والدین قرار می گیرد تا با یک مرد «عادی» ازدواج کند و زندگی «عادی» داشته باشد. سال‌ها بعد، بارفی که اکنون عاشق جیلمیل است، از دست پلیس فرار می‌کند، راه‌های آن‌ها بار دیگر به هم می‌خورد. بارفی ناامیدانه به دنبال جیلمیل است که ناپدید شده است. درک شروتی که جیلمیل اوتیستیک است، او را متوجه می‌کند که عشق واقعی واقعاً کور است. شروتی که در بازی موش و گربه در جستجوی دختری که برفی دوستش دارد، می‌فهمد که هنوز عاشق اوست.

2- پایان

فیلم عاشقانه Andover پایان با ژانری عاشقانه، کمدی و درام محصول 2018 کشور امریکا به کارگردانی اسکات پرلمن است. نویسندگی این فیلم را اسکات پرلمن بر عهده دارند. و بازیگرانی چون جاناتان سیلورمن، جنیفر فینیگن، ریچارد کیند، آنجلا کینزی، بت گرانت، اسکاوت تیلر-کامپتن، استیون باوئر، مالینا جرمانووا، توماس جونز، هنری الکساندر کیلی در این فیلم هنرمندی کرده اند. این فیلم در جشنواره Boston Science Fiction Film Festival برنده یک جایزه و در جشنواره Orlando Film Festival برنده و نامزد چندین جایزه دیگر شده است. داستان فیلم : یک پروفسور ژنتیک همسر مرده خود را بارها و بارها شبیه سازی می کند، در تلاشی ناامیدانه برای بازگرداندن او دقیقاً به همان شکلی که بود.

3- عشق معمولی

دانلود فیلم های جدید عاشقانه

 

فیلم عاشقانه Ordinary Love عشق معمولی با ژانری عاشقانه، کمدی و درام محصول 2019 کشور انگلیس به کارگردانی لیزا باروس دساگلن لیبرن است. نویسندگی این فیلم را اوون مک کافرتی بر عهده دارند. و بازیگرانی چون لیام نیسون، لسلی منویل، دیوید ویلموت، آمیت شاه، جرالدین مک‌آلیندن، مگی کرانین، لیلر رادی، ملانی کلارک پولن، دیوید ویلموت در این فیلم هنرمندی کرده اند. این فیلم توسط سه شرکت Canderblinks Film and Music و Out of Orbit و Head Gear Films ساخته شده است و در جشنواره فیلم تورنتو Toronto International Film Festival اکران شد سپس در 14 فوریه سال 2020 توسط Bleecker Street Media در سینماهای کشور آمریکا به نمایش درآمد؛ فیلم عشق معمولی پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده دو جایزه برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم شده و نامزد دریافت 10 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین فیلم بریتانیایی و بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی لسلی منویل اشاره کرد؛. داستان فیلم : جوآن و تام سال‌هاست که ازدواج کرده‌اند. سهولت در رابطه آنها ناشی از گذراندن یک عمر با هم است، عمق عشقی که خود را از طریق لطافت و شوخ طبعی نشان می دهد. هنگامی که جوآن مبتلا به سرطان سینه تشخیص داده می شود، دوره درمان او به رابطه آنها روشن می شود. آنها با چالش های آنچه ممکن است اتفاق بیفتد مواجه هستند. عشق معمولی داستانی در مورد عشق، بقا و سوالات حماسی در مورد زندگی است.

4- مرغ عشق ها

فیلم عاشقانه The Lovebirds مرغ عشق ها با ژانری عاشقانه، کمدی،جنایی و اکشن محصول 2020 کشور امریکا به کارگردانی مایکل شوالتر است. نویسندگی این فیلم را آرون آبرامز برندن گالمارتین گرو بر عهده دارند. و بازیگرانی چون ایسا ری، کمیل نانجیانی، آنا کمپ، پل اسپارکس، کایل بورنهایمر، کلی مورتا، موزس استورم و مهدی کاکی در این فیلم هنرمندی کرده اند. داستان فیلم : یک زن و شوهر (عیسی رائه و کمیل نانجیانی) لحظات تعیین کننده ای را در رابطه خود تجربه می کنند که ناخواسته درگیر یک معمای قتل می شوند. از آنجایی که سفر آنها برای پاک کردن نامشان آنها را از یک موقعیت شدید – و خنده دار – به موقعیت بعدی می برد، آنها باید دریابند که چگونه آنها و رابطه شان می توانند شب زنده داری کنند.

5- دیو و دلبر

دانلود فیلم های جدید عاشقانه

 

فیلم عاشقانه Beauty and the Beast دیو و دلبر با ژانری عاشقانه، فانتزی و درام محصول 2014 کشور فرانسه و اسپانیا به کارگردانی کریستف گان است. نویسندگی این فیلم را ساندرا وو-آن کریستوف گانس ژان ماری لپرنس دو بومونت بر عهده دارند. و بازیگرانی چون وینسنت کسل لیا سیدوکس آندره دوسلیه در این فیلم هنرمندی کرده اند. داستان فیلم : یک تاجر ویران شده و ورشکسته که مجبور به رویارویی با جنبه بی‌رحمانه زندگی می‌شود، به قلعه مسحور موجودی وحشتناک دست می‌یابد، تنها دیدن آن استخوان را تا مغزش می‌لرزد. در آنجا سرنوشتی بدتر از مرگ در انتظار پدر شش فرزند بیچاره است که پس از چیدن یک گل رز خوش عطر از باغ سرسبز ارباب منفور، باید غیرممکن را انجام دهد: به دختر دلسوزش، بل، اجازه دهد که جای او را بگیرد و هزینه کند. برای گناهان پدر و مادرش اکنون، یک راز غیر قابل نفوذ عمارت جن زده را پوشانده است، و با تبدیل شدن انزجار به تدریج به محبت، تنها عشق واقعی می تواند طلسم را بشکند. با این حال، آیا خوشگل می‌تواند ارباب مخوف قلعه، هیولا را دوست داشته باشد.!

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *