بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار عجیب استقلال مقابل ملوان در جام حذفی

با کسب 2 پیروزی برای هر تیم ؛ استقال و ملوان در جام حذفی مقابل یکدیگر آماری برابر دارند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۶

نتیجه 8 بار رقابت این دو تیم در چارچوب رقابت های جام حذفی 2 بار پیروزی استقلال ، 2 بار پیروزی ملوان و 4 تساوی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سومین جدال استقلال و ملوان در رقابت های امسال، در جام حذفی برگزار می شود.

آبی پوشان در دو دیدار قبلی موفق شدند با نتایج سه بر یک و چهار بر صفر از سد حریف خود عبور کنند و حالا و پس از گذشت سالها، دو تیم در جام حذفی با هم روبرو می شوند.

استقلال و ملوان که به ترتیب هفت و سه مرتبه عنوان قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص داده اند. تاکنون هشت بار در رقابت های جام حذفی به مصاف هم رفته اند که سهم هر دو تیم کسب 2 پیروزی بوده و 4 بار نیز کار با تساوی به پایان رسیده که هم استقلال و هم ملوان، یک بار در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشته اند.

بدین ترتیب 2 تیم در دیدارهایی که در رقابت های جام حذفی و برابر هم بازی کرده اند. در همه زمینه ها برابر هستند و برنده دیدار امروز می تواند در این زمینه، از حریف خود پیش افتاده و راهی مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها شود.

آخرین باری که استقلال و ملوان در جام حذفی به مصاف هم رفته اند، به سال 92 برمیگردد. جایی که آبی ها در تک بازی مرحله یک هشتم نهایی، با 2 گل حنیف عمران زاده از سد حریف عبور کرده و راهی دور بعد شدند. البته استقلال در بازی نیمه نهایی آن سال با حساب 2 بر یک مغلوب مس کرمان شد و از صعود به فینال بازماند. سالی که تراکتور با تک گل سعید دقیقی، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *